Pojdi na glavno vsebino

DELAVNICA: KAKO IZDELAMO AKCIJSKI NAČRT ZA USPEŠNO PRODAJO IZDELKOV, STORITEV IN REŠITEV B2B

izdelava akcijskega načrta za prodajo izdelkov, storitev in rešitev, ki deluje, in ga lahko uporabljate vedno znova

Kaj boste izvedeli?

  • Pet ključnih značilnosti današnjih kupcev, ki vplivajo na uspešnost prodaje B2B.
  • Kako pripravimo prodajno akcijo za izdelek, storitev ali rešitev v sedmih korakih?
  • Kako izvedemo raziskovalne stike s ciljnimi kupci, v katerih odkrijemo svoje prodajne priložnosti?
  • Kako jih klasificiramo in kako ravnamo s posameznimi skupinami kupcev?
  • Univerzalni prodajni pristop, s katerim naredimo najboljši prvi vtis in kupcem predstavimo rešitev, ki so jo pripravljeni kupiti.
  • Kaj je za poslovne kupce pomembno, ko se odločajo o nakupu in izbiri ponudnika ter kako to dosežemo?
  • Kako ravnamo s ciljnimi kupci, ki jih naša ponudba trenutno ne zanima, da ohranimo stike in nas vključijo v nakupe?
  • Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) prodajne akcije, na podlagi katerih ocenimo možnosti za izboljšave.
  • In še veliko praktičnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Kdaj: V četrtek, 30.7.2020, od 9:00 do 12:00

Kje: Dom gospodarstva (GZS), Ljubljana

Za koga:

  • Delavnica je namenjena vodilnim, ki ste odgovorni za rezultate prodajnih ekip in za vse, ki ste pri prodaji B2B samostojni.

Cena:

  • 199,00 € brez DDV na udeleženca

Popusti:

  • za prijave in plačila do petka, 10.7.2020, velja 10% popust
  • za naročnike spletne revije PROPRO velja 20% popust glede na število naročnin

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
DELAVNICA: KAKO IZDELAMO AKCIJSKI NAČRT ZA USPEŠNO PRODAJO IZDELKOV, STORITEV IN REŠITEV B2B

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...