Pojdi na glavno vsebino

KAKO PRIDOBIVAMO KUPCE ZA USPEŠNO PRODAJO B2B Z WEBINARJI

Vse kar moramo vedeti o pridobivanjih prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih, za izdelke, storitve in kompleksne rešitve, doma in v tujini ter za poslovne kupce in ponudnike vseh velikosti z webinaji.

Vsebina:

  • 10 razlogov, zakaj so webinarji odlična rešitev za pridobivanje poslovnih kupcev doma in v tujini
  • Kako načrtujemo in izvedemo prodajno učinkovit webinar v desetih korakih?
  • Kako izberemo temo, ki bo pritegnila ciljne kupce?
  • Kako določimo termin in trajanje webinarja?
  • Kako pridobimo udeležence, ki so lahko naše prodajne priložnosti?
  • Kako pripravimo prezentacijo, ki bo ohranjala pozornost udeležencev?
  • Dve osnovni možnosti za izvedbo prodajnih webinarjev ter njune prednosti in slabosti
  • 10 preizkušenih nasvetov za tehnično izvedbo webinarjev o platformi, sliki, zvoku, prezentaciji, snemanju in drugih pogostih vprašanjih
  • Kako ravnamo s ciljnimi kupci in udeleženci pred, med in po webinarjih, da pridobimo prodajne priložnosti?
  • Pogoste napake pri webinarjih in kako se jih izognemo
  • In še več praktičnih nasvetov za uspešno prodajo B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.
  • Plus bonus: priročnik o webinar marketingu, preko 200 strani, v angleščini

Kdaj:

V sredo, 27.1.2021, od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom.

Za koga:

Izobraževanje je namenjeno vodilnim, ki ste odgovorni za prodajne rezultate in vsem, ki se s prodajo ukvarjate samostojno ter bi želeli webinarje učinkovito uporabiti za uspešno prodajo B2B.

Cena:

Zaradi izvedbe na daljavo je cena 199,00 € + DDV na udeleženca.

Popusti:

  • za naročnike spletne revije PROPRO velja 20% popust glede na število naročnin.
  • za več udeležencev iz istega podjetja je možen popust po dogovoru.

Za prodajne ekipe je možna izvedba kot interno izobraževanje, ki ga vsebinsko prilagodimo dejavnosti naročnika, kar po želji sporočite tukaj.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
KAKO PRIDOBIVAMO KUPCE ZA USPEŠNO PRODAJO B2B Z WEBINARJI

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...