Pojdi na glavno vsebino

DELAVNICA: KAKO IZDELAMO MARKETINŠKI NAČRT ZA USPEŠNO PRODAJO B2B V LETU 2020

Tema: Praktični nasveti za izdelavo učinkovitega trženjskega načrta

Kaj boste izvedeli?

  • Kako se razlikuje vloga marketinga pri prodaji B2B in B2C?
  • Kakšne so značilnosti današnjih poslovnih kupcev?
  • Deset pravil, ki jih moramo poznati za uspešno prodajo B2B.
  • Kaj moramo vedeti o pozicioniranju, diferenciaciji in ciljnih kupcih?
  • Kakšna je vloga digitalnega marketinga pri prodaji poslovnim kupcem?
  • Katera so tri najpomembnejša orodja digitalnega marketinga in zakaj?
  • Kako z marketingom ustvarjamo pogoje za prodajo?
  • Deset načinov trženja za pridobivanje kupcev pri prodaji B2B
  • Kako določimo vsebino letnega marketinškega načrta?
  • Kako izdelamo letni in mesečne marketinške načrte s pripadajočimi stroški?
  • Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) marketinških akcij.
  • Izmenjava izkušenj med udeleženci.
  • In še več praktičnih nasvetov o trženju in prodaji B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.
  • Plus bonus: Preprosto orodje za izdelavo marketinških načrtov.

Kdaj: v četrtek, 28.11.2019, od 9. do 14. ure

Kje: Dom gospodarstva (GZS), Ljubljana

Za koga: Delavnica je namenjena direktorjem podjetij, direktorjem in vodjem marketinga ter vsem, ki ste odgovorni, ali vas zanima, kako izdelamo, ali ocenimo letni marketinški načrt za uspešno prodajo B2B.

Cena: 249,00 € brez DDV na udeleženca

Popusti:

  • za več udeležencev je možen količinski popust po dogovoru
  • za naročnike revije PROPRO velja 20% popust
  • popusti se ne seštevajo

Kaj:

  • predavanje in praktične vaje
  • pisno gradivo v obliki skripte
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo
  • pogostitev s pijačo, prigrizkom in malico
  • brezplačno parkiranje
  • svetovanje na daljavo v roku 15 dni po izobraževanju.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na delavnico:
DELAVNICA: KAKO IZDELAMO MARKETINŠKI NAČRT ZA USPEŠNO PRODAJO B2B V LETU 2020

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...