Pojdi na glavno vsebino

DELAVNICA: KAJ MORA O PRODAJI B2B VEDETI SKRBNIK KLJUČNIH KUPCEV?

Tema: Pravila, ki jih morajo za uspešno prodajo B2B poznati skrbniki ključnih kupcev

Kaj boste izvedeli?

  • Kdo so v resnici naši ključni kupci in zakaj?
  • 5 načinov, kako določimo ključne kupce?
  • Kaj mora skrbnik ključnih kupcev vedeti o poslovnih kupcih?
  • Kakšne osebnostne lastnosti in veščine potrebuje skrbnik ključnih kupcev?
  • V čem je razlika med prodajo in skrbnikom ključnih kupcev?
  • Katere so glavne naloge skrbnika ključnih kupcev?
  • Kaj je ključni pogoj za ohranjanje in širjenje sodelovanja s ključnimi kupci?
  • 10 strategij za širjenje sodelovanja s ključnimi kupci.
  • Kako preprečimo, da nam ključnih kupcev ne prevzame konkurenca?
  • Pogoste napake pri sodelovanju s ključnimi kupci in kako se jim izognemo?
  • Kako rešujemo reklamacije, da ključnih kupcev ne izgubimo?
  • Kako pripombe kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?
  • Zakaj in kako na uspešnost prodaje pri ključnih kupcih vplivajo vsi zaposleni?
  • In še mnogo koristnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Kdaj: V četrtek, 24.10.2019, od 9. do 14. ure

Kje: GZS, Ljubljana

Kdo: Delavnica je namenjena vsem, ki skrbite za ključne kupce, od direktorjev podjetij, do KAM, pa tudi vodilnim, ki razmišljate o uvedbi skrbnikov ključnih kupcev, ali z njihovo učinkovitostjo niste zadovoljni.

Cena: 249,00 € brez DDV na udeleženca

Popusti:

  • za prijave in plačilo kotizacije do 11.10.2019 velja 10% popust
  • za več udeležencev je možen količinski popust po dogovoru
  • za naročnike revije PROPRO velja 20% popust
  • popusti se ne seštevajo

Kaj:

  • predavanje in praktične vaje
  • pisno gradivo v obliki skripte
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo
  • pogostitev s pijačo, prigrizkom in malico
  • brezplačno parkiranje
  • svetovanje na daljavo v roku 15 dni po izobraževanju.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na delavnico:
DELAVNICA: KAJ MORA O PRODAJI B2B VEDETI SKRBNIK KLJUČNIH KUPCEV?

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...