Pojdi na glavno vsebino

DELAVNICA: KAKO IZVEDEMO PREPRIČLJIVE PREDSTAVITVE ZA USPEŠNO PRODAJO B2B

Tema: Pravila in praktični nasveti za izvedbo vrhunskih predstavitev izdelkov, storitev in rešitev.

Kaj boste izvedeli?

  • Zakaj poslovni kupci želijo predstavitve in kaj od njih pričakujejo?
  • Kako na predstavitvi spremljamo in dojemamo informacije?
  • Tri vrste predstavitev za pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev.
  • Zlata pravila za izvedbo posamezne vrste predstavitev.
  • Kdo naj bodo udeleženci predstavitve in zakaj?
  • Kaj moramo vedeti, preden se pripravimo na predstavitev?
  • Kakšna je vsebinska zasnova prepričljive predstavitve (uvod, jedro, zaključek)?
  • Kako pripravimo predstavitvene drsnice (oz. slajde) na primer v PowerPointu?
  • Predstavitve delovanja v živo: da ali ne?
  • Kako se izognemo tehničnim težavam pri predstavitvi?
  • Kako pritegnemo pozornost, da nas udeleženci poslušajo od prve do zadnje besede?
  • Kako izpeljemo prepričljivo predstavitev poslovnim kupcem?
  • Pogoste napake na predstavitvah, ki kupce odvračajo od sodelovanja.
  • Plus praktične izkušnje in nasveti, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

 

Kdaj: v četrtek, 30.1.2020, od 9. do 14. ure

Kje: Dom gospodarstva (GZS), Ljubljana

Za koga: Delavnica je namenjena vodilnim, ki ste odgovorni za predstavitve svojih sodelavcev in za vse, ki izvajate predstavitve pri prodaji B2B.

Cena: 249,00 € brez DDV na udeleženca

Popusti:

  • za prijave in plačila do petka, 17.1.2020, velja 10% popust
  • za več udeležencev je možen količinski popust po dogovoru
  • za naročnike revije PROPRO velja 20% popust
  • popusti se ne seštevajo

Kaj:

  • predavanje in praktične vaje
  • pisno gradivo v obliki skripte
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo
  • pogostitev s pijačo, prigrizkom in malico
  • brezplačno parkiranje
  • svetovanje na daljavo v roku 15 dni po izobraževanju.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na delavnico:
DELAVNICA: KAKO IZVEDEMO PREPRIČLJIVE PREDSTAVITVE ZA USPEŠNO PRODAJO B2B

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...