Pojdi na glavno vsebino

KAKO IZDELAMO MARKETINŠKI NAČRT ZA USPEŠNO PRODAJO B2B V LETU 2021!

Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev pri spremenjenih potrebah in pričakovanjih poslovnih kupcev zaradi Covid-19 ter odnosih na daljavo.

Vsebina:

  • Kako se razlikuje vloga marketinga pri prodaji B2B in B2C?
  • Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši?
  • Vpliv koronavirusa na spremembe potreb in pričakovanj poslovnih kupcev
  • 5 skupin poslovnih kupcev, ki jim prodajamo najlažje
  • 10 učinkovitih načinov za pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini ter odnosih na daljavo
  • Kako sistematično pridobivamo prodajne priložnosti?
  • Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v naslednjem letu na eni strani A4?
  • In še več praktičnih nasvetov o trženju in prodaji B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.
  • Plus bonus: Preprosto orodje za izdelavo marketinškega načrta.

Kdaj: v četrtek, 10.12.2020, od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom

Za koga:

Webinar je namenjen direktorjem in vodjem marketinga ter vsem, ki ste odgovorni, ali vas zanima, kako izdelamo, ali ocenimo učinkovitost marketinškega načrta za uspešno prodajo B2B v naslednjem letu.

Cena:

Zaradi izvedbe na daljavo je cena 149,00 € + DDV na udeleženca.

Popusti:

  • za naročnike spletne revije PROPRO velja 20% popust glede na število naročnin.
  • za več udeležencev iz istega podjetja je možen popust po dogovoru.

Za prodajne ekipe je možna izvedba kot interno izobraževanje, ki ga vsebinsko prilagodimo dejavnosti naročnika, kar po želji sporočite tukaj.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
KAKO IZDELAMO MARKETINŠKI NAČRT ZA USPEŠNO PRODAJO B2B V LETU 2021!

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...