Pojdi na glavno vsebino

Dvodnevno online usposabljanje za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)

Najhitrejši način, da izveste vse bistveno, kar moramo vedeti za ohranjanje zvestobe in povečanje prodaje ključnim kupcem

Kaj boste izvedeli?

  • pridobitev, osvežitev in/ali poglobitev znanja za ravnanje s ključnimi kupci
  • uporabne nasvete za ohranjanje zvestobe in povečanje prodaje ključnim kupcem
  • praktične izkušnje in primere, ki ji ne boste izvedeli nikjer drugje

Komu je namenjena?

  • vsem, ki želite izboljšati učinkovitost ravnanja in uspešnost prodaje ključnim kupcem
  • izkušenim skrbnikom ključnih kupcev (KAM), ki vas zanimajo pristopi za uspešno dolgoročno sodelovanje s ključnimi kupci
  • začetnikom, ki potrebujete temeljno znanje za ravnanje s ključnimi kupci

Termini in vsebina:

Četrtek, 4.11.2021: 

Razumevanje in psihologija poslovnih kupcev

  • Zakaj, kaj in kako poslovni kupci kupujejo; ključni dejavniki za uspešno prodajo B2B
  • Pridobivanje prodajnih priložnosti (Lead Generation); razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi, kdo so najboljše prodajne priložnosti, aktivni in pasivni pristopi ter sistematično pridobivanje prodajnih priložnosti
  • Osebni odnosi in sodelovanje s kupci; razlike med izdelčno prodajo in prodajo rešitev, tehnika pogovorov s kupci v štirih korakih

Veščine in naloge skrbnika ključnih kupcev (KAM) 

  • Razlike med prodajo in ravnanjem s ključnimi kupci
  • Trde in mehke veščine skrbnika ključnih kupcev
  • Ugotavljanje zadovoljstva in pričakovanj ključnih kupcev (VOC)
  • Zakaj nas ključni kupci zapustijo in kako to preprečimo
  • Učinkovito reševanje reklamacij ključnih kupcev in kako jih spremenimo v priložnosti za prodajo

Petek, 5.11.2021: 

Povečanje prodaje ključnim kupcem

  • Temeljni pogoji za povečanje prodaje ključnim kupcem
  • Ocena prodajnega potenciala ključnih kupcev
  • 7 načinov za povečanje prodaje ključnim kupcem in kako delujejo
  • Sistematični pristop za iskanje prodajnih priložnosti
  • Pomen izobraževalnega trženja pri sodelovanju s ključnimi kupci

Upravljanje osebne učinkovitosti pri KAM 

  • Kaj je osebna učinkovitost in kako jo dosežemo
  • Kako izdelamo priročnik za ravnanje s ključnimi kupci
  • Določanje prednostnih nalog pri ravnanju s ključnimi kupci
  • Uporaba virtualnega okolja pri sodelovanju s ključnimi kupci
  • Sistematično povečanje osebne učinkovitosti in uspešnosti sodelovanja s ključnimi kupci

Način dela:

Dvodnevno usposabljanje za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci bo potekala 4. in 5.11.2021 od 9. do 12. ure v okolju Zoom.

V primeru odsotnosti v posameznem terminu bo na voljo posnetek vsebine.

Za več udeležencev lahko usposabljanje izvedemo tudi interno.

Udeležba vključuje:

  • 100% praktično vsebino brez odvečne teorije
  • pisno gradivo (pdf), ki ga udeleženci prejmejo po elektronski pošti
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo, ki ga udeleženci prejmejo po pošti (vrednost 39,90 €)
  • neomejen dostop do spletne revije PROPRO do konca tekočega leta (vrednost 99,00 €)
  • prodajno svetovanje na daljavo v času trajanja in 15 dni po končanem izobraževanju

Cena:

Cena dvodnevnega usposabljanja za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci je 390,00 € + DDV.

Popusti:

Za naročnike spletne revije PROPRO 20% popust, za več udeležencev iz istega podjetja je možen popust po dogovoru.

Dodatne informacije: 

Za dodatne informacije lahko pokličete na številko 041 917 059 ali mi pišete tukaj.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
Dvodnevno online usposabljanje za učinkovito ravnanje s ključnimi poslovnimi kupci (KAM)

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...