Pojdi na glavno vsebino

WEBINAR: KAKO USPEŠNO PRODAJAMO B2B, NE DA BI PRODAJALI?

Praktični nasveti za vse, ki se želite znebiti nelagodja ali celo odpora do prodaje poslovnim kupcem (B2B), ali želite pri tem pomagati svojim sodelavcem.

Kaj boste izvedeli?

  • Kaj je profesionalna prodaja poslovnim kupcem in zakaj?
  • Kaj poslovne kupce najbolj zanima, da nam posvetijo svojo pozornost?
  • Kako nevsiljivo najdemo prodajne priložnosti in kupce?
  • Kako v pogovorih postanemo "zdravnik za težave svojih kupcev"?
  • Kdaj in kako predstavljamo svoje izdelke in storitve, da kupce zares zanimajo?
  • Kako brez nelagodja in prepričevanja spremljamo izdane ponudbe in pridobivamo naročila?
  • 7 priložnosti za dokaj preprosto prodajo obstoječim kupcem.
  • In še več uporabnih nasvetov za profesionalno prodajo B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.
  • Plus odgovori na vprašanja udeležencev.

Kdaj: v četrtek, 24.9.2020, od 9. do 11. ure

Kje: Zoom

Za koga:

  • vodilne, ki želite spremeniti odnos do prodaje pri svojih prodajnih sodelavcih,
  • zaposlene, ki bi se radi znebili nelagodja ali odpora do prodaje,
  • strokovnjake, produktne in projektne vodje ter druge, ki se vključujete v prodajne pogovore s kupci ali z njimi sodelujete,
  • vse, ki vas tema zanima.

Cena:

  • zaradi izvedbe na daljavo je cena 149,00 € + DDV, saj je redna cena izobraževanja 249,00 € + DDV

Popusti:

  • za zgodnje prijave in plačila do petka, 18.9.2020, velja 10% popust
  • za naročnike spletne revije PROPRO velja 20% popust glede na število naročnin

Za prodajne ekipe in druge sodelujoče pri prodaji B2B pa lahko izvedemo interno izobraževanje, ki ga vsebinsko prilagodimo dejavnosti naročnika, kar po želji sporočite tukaj.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že skoraj trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
WEBINAR: KAKO USPEŠNO PRODAJAMO B2B, NE DA BI PRODAJALI?

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...