Pojdi na glavno vsebino

WEBINAR: KAKO OHRANJAMO DOLGOROČNE ODNOSE IN POVEČAMO PRODAJO B2B PRI OBTOJEČIH KUPCIH

Praktični nasveti za vse, ki ne želite, da vam obstoječe kupce prevzame konkurenca

Komu je webinar namenjen?

  • direktorjem in vodjem prodaje ter vsem, ki se ukvarjate s prodajo B2B

Vsebina:

  • 5 razlogov, zakaj so obstoječi kupci zares pomembni
  • Kaj je ključni pogoj za dolgoročne odnose s poslovnimi kupci in kako ga izpolnimo
  • Kakšna je razlika med zadovoljstvom in pričakovanji kupcev
  • Kako preprečimo, da nam kupce prevzame konkurenca
  • Kateri sta dve osnovni možnosti za povečanje prodaje pri obstoječih kupcih
  • Kako širimo prodajo pri obstoječih kupcih in zakaj je to še posebej pomembno
  • Kako rešujemo reklamacije kupcev in jih spremenimo v prodajne priložnosti
  • In še več uporabnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker so lastne izkušnje pri prodaji B2B

Kdaj in kje:

  • četrtek, 23.2.2023, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom

Cena in popusti:

Udeležba na usposabljanju vključuje:

  • praktično in takoj uporabno vsebino brez odvečne teorije
  • osebno svetovanje na daljavo v roku 15 dni po usposabljanju

Cena usposabljanja je 250,00 € + DDV.

  • za zgodnje prijave do petka, 3.2.2023., velja 20% popust
  • za naročnike spletne revije PROPRO velja 20% popust
  • za več udeležencev iz istega podjetja je popust po dogovoru

Interna izvedba:

Če je tema aktualna za več sodelavcev, ki morajo poznati pristope in tehnike za prodajo po višjih cenah, lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno vaši dejavnosti, kar mi po želji sporočite tukaj.

Dodatne informacije:

Za dodatne informacije pokličite na številko 041 917 059 ali pišite tukaj.

Predavatelj

Jure Habbe,
specialist za trženje in prodajo B2B

Jure Habbe

S trženjem, prodajo in vodenjem na področju B2B se ukvarjam že več kot trideset let.

Pri svojem delu sem sodeloval z državnimi in javnimi ustanovami in podjetji, bankami in drugimi finančnimi ustanovami, številnimi tehnološkimi, proizvodnimi, trgovinskimi in storitvenimi podjetji ter negospodarskimi organizacijami, pa tudi z malimi podjetji in samostojnimi podjetniki.

Na podlagi lastnih izkušenj sem napisal prodajni priročnik Uživajmo v prodaji (2013), ki mu je sledilo nadaljevanje Skrivnosti uspešne prodaje (2016). Od novembra 2018 urejam tudi prvo slovensko spletno revijo za profesionalno prodajo www.propro.si.

Pomagam vam lahko z drugačnim pogledom na prodajo B2B, ki v ospredje postavlja razumevanje kupca ter njegove potrebe in pričakovanja. S takšnim pristopom lažje in hitreje poiščemo prodajne priložnosti ter smo uspešnejši pri pogovorih s kupci in zaključevanju prodaje.

Ker številna podjetja večino prihodkov ustvarijo s svojimi stalnimi kupci, pa posvečam posebno pozornost tudi dejavnikom in pristopom za dolgoročno sodelovanje s kupci.

Prijavnica

Prijavljam se na:
WEBINAR: KAKO OHRANJAMO DOLGOROČNE ODNOSE IN POVEČAMO PRODAJO B2B PRI OBTOJEČIH KUPCIH

Spoštujemo vašo zasebnost, zato vaših podatkov nikoli ne bomo posredovali nobeni tretji osebi in bomo z njimi ravnali v skladu s politiko zasebnosti.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...