Pojdi na glavno vsebino

15 učinkovitih strategij za uspešno prodajo B2B v času krize

Če je še pred dobrima dvema tednoma kazalo, da je koronavirus motnja, ki bo minila do konca meseca, je sedaj najbrž vsem jasno, da ni tako. 

Čeprav so dejavnosti in podjetja, ki služijo, kot še nikoli, ima velik del gospodarstva težave na vseh področjih. 

Zaustavitev proizvodnje in izvajanja storitev, upad produktivnosti zaradi dela zaposlenih od doma, oteženo ali onemogočeno sodelovanje z dobavitelji, padec prodaje, izvedbe naročil, prihodkov in likvidnosti ter splošno zmanjšanje kupne moči, so samo najbolj očitne posledice največje svetovne krize v povojni zgodovini. 

Zato je že čas, da resno premislimo o svojih prodajnih strategijah in se prilagodimo novim razmeram, ki jih verjetno še ne bo kmalu konec.

Ob tem se večkrat spomnim na izkušnjo izpred let, ki je eden od temeljev za uspešno prodajo in poslovanje v recesiji nasploh.  

Ko sem leta 2004 prevzel vodenje trženja in prodaje v podjetju, ki se ukvarja z informatiko, mi je dal direktor dokaj presenetljiv napotek. Dejal je, naj obstoječe kupce pustim pri miru, ker nam ne bodo nikamor pobegnili, in se posvetim iskanju novih. Po mojem začudenju je nadaljeval, da je to naša nepreorana njiva, ki nas bo hranila v težkih časih.  

Priznam, da takrat njegovih besed nisem povsem razumel, saj je ravno prodaja obstoječim poslovnim kupcem najlažja in najhitrejša, vendar sem jih vseeno upošteval. 

Že čez pet let se je pojavila kriza, ki je prizadela velik del slovenskega gospodarstva in smo jo dokaj uspešno prebrodili po zaslugi takšnega ravnanja. 

Vendar ima uspešno sodelovanje z obstoječimi kupci svoja pravila, zato njihova naročila niso samoumevna.  

Poleg tega pa poznamo še druge preizkušene pristope, s katerimi lahko pridobivamo tudi nove kupce. 

O petnajstih načinih za uspešno prodajo v težkih gospodarskih razmerah bomo govorili na enournem spletnem seminarju oziroma webinarju z naslovom »15 strategij za uspešno prodajo B2B v času krize«.

Na njem obravnavamo naslednje vsebine: 

  • Kako svetovna kriza vpliva na spremembe potreb poslovnih kupcev
  • 10 nasvetov za prodajne dejavnosti v času krize
  • 10 strategij za uspešno prodajo obstoječim poslovnim kupcem
  • 3 strategije za prodajo po višjih cenah
  • 2 strategiji za pridobivanje novih poslovnih kupcev

Namenjen je vsem, ki ste odgovorni za vodenje prodaje B2B, ali za doseganje prodajnih rezultatov. 

Za dodatna pojasnila ali interni spletni seminar, prilagojen dejavnosti vašega podjetja, pa mi po želji sporočite.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...