Pojdi na glavno vsebino

15 vprašanj, ki jih moramo zastaviti poslovnim kupcem za uspešno prodajo B2B

Poslovno okolje in kupci so se spremenili, zato moramo danes uporabljati drugačne prodajne pristope kot smo jih v preteklosti.  

Zaradi široke dostopnosti informacij o izdelkih, storitvah in rešitvah se namreč pogosto srečujemo s sogovorniki, ki že imajo svoje predstave o tem, kaj in za kakšno ceno so pripravljeni kupiti.  

In če s svojimi razlagami ne ustrezamo njihovim pričakovanjem, nas ocenijo kot neprimernega ponudnika, česar se pogosto niti ne zavedamo.

Temu so lahko v veliki meri izognemo s podstavljanjem pravih vprašanj, s katerimi izvemo, kaj in pod kakšnimi pogoji so kupci pripravljeni kupiti. 

Zato je zastavljanje pravih vprašanj med najpomembnejšimi veščinami za uspešno prodajo B2B. 

Pri tem ne gre za množico vprašanj, ki se jih (na)učimo na pamet, temveč za nekatera ključna vprašanja, pri katerih razumemo, zakaj, kdaj in kako jih uporabljamo. 

Če se želite seznaniti ali obnoviti svoje znanje o tem pomembnem prodajnem področju, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 25.11.2021, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.  

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...