Pojdi na glavno vsebino

21 preizkušenih načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah

Naslovna tema je za mnoge ponudnike izdelkov in storitev aktualna iz več razlogov.

Zaradi višjih cen energentov ter povečanih stroškov dela in poslovanja nasploh, številni poslovni kupci iščejo možne prihranke, med katerimi so najbolj običajni pritiski na dobavitelje in izvajalce za znižanje cen.

Po drugi strani imajo višje stroške tudi ponudniki, zato bi pri obstoječih in novih kupcih želeli prodajati po višjih cenah.

Ko z udeleženci prodajnih izobraževanj govorimo o njihovih največjih težavah pri prodaji, jih vedno približno polovica odgovori, da so to previsoke cene njihovih izdelkov in storitev.

Četrti razlog pa najlažje ponazorim kar z lastno izkušnjo.

Na začetku prodajne kariere pred več kot tridesetimi leti sem bil zaposlen v podjetju, kjer je moral vsak popust nad 10 odstotkov odobriti direktor.

Ko sem zaradi tega že nekajkrat prišel k njemu, mi je dejal nekako takole.

Vsak zna prodajati z velikimi popusti in po najnižjih cenah, samo zares dobrim pa prodaja uspeva tudi, kadar niso najcenejši ponudnik.

Od takrat sem se raje na razne načine trudil s kupci, kot da bi se moral z njim vedno znova pogovarjati o popustih.

S takšnim načinom razmišljanja smo v naslednjih letih preizkusili številne načine za uspešno prodajo B2B po višjih cenah, med katerimi mnogi uspešno delujejo še danes.

In če vas zanima, kako poslovnim kupcem prodajamo po višjih cenah, se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom »21 preizkušenih načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah«, ki bo v četrtek, 24.11.2022, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, ki morajo poznati pristope in tehnike za prodajo po višjih cenah, lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno vaši dejavnosti, kar mi po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...