Pojdi na glavno vsebino

7 učinkovitih načinov za pridobivanje več povpraševanj pri prodaji B2B

Za pridobivanje povpraševanj pri prodaji B2B imamo precej možnosti, ki jih delimo na dve osnovni skupini, aktivne in pasivne.

Pasivni so pristopi, pri katerih smo odvisni od odziva kupcev, aktivni pa načini, ko med ciljnimi kupci prodajne priložnosti najdemo sami.

In kadar se o tem pogovarjamo na prodajnih izobraževanjih, se vedno pojavi vprašanje, kateri način je najboljši.

Ko sem na primer vodil prodajo v podjetju, ki se ukvarja z informacijskimi rešitvami, smo jih preizkusili zares veliko, vendar noben ni deloval dovolj zanesljivo.

Dokler nismo odkrili načina, s katerim smo dosegali najboljše rezultate.

Vendar to ne pomeni, da gre za univerzalno rešitev, ki deluje vedno in povsod, pri obstoječih in novih kupcih.

Pred nekaj leti smo z udeleženci izobraževanja govorili, koliko pristopov uporabljajo za pridobivanje povpraševanj.

Ko je prišla na vrsto mlajša podjetnica, jih je naštela že okrog petnajst, preden sem jo ustavil in vprašal, če vse zares izvajajo v praksi, ker je absolutno preveč.

Svetujem namreč, da jih uporabljamo tri do pet, od katerih naj bo vsaj en pristop aktiven.

Zakaj?

Ker so obstoječi in novi kupci dostopni na različne načine, ker se različno odzivajo na vprašanja o njihovih potrebah in podobno.

In če ne želimo do onemoglosti preizkušati in se učiti na napakah, je koristno vedeti, kakšne so najbolj učinkovite možnosti ter kdaj jih uporabimo in kako, da dosežemo najboljše prodajne rezultate.

Če pri prodaji B2B potrebujete več povpraševanj obstoječih in/ali novih kupcev ter vas zanima sedem preizkušeno učinkovitih načinov, se nam pridružite na delavnici, ki bo v četrtek, 26.5.2022, od 9. do 13. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...