Pojdi na glavno vsebino

⦋Aktualno⦌ Kako se pri prodaji B2B pogovarjamo z novimi kupci, da pridobimo njihovo zaupanje?

Kot vemo, imamo pri prodaji B2B dve glavni možnosti, ki so obstoječi in novi kupci.

Prodaja prvim je bistveno lažja in hitrejša, ker nas poznajo in nam zaupajo, zato v večini podjetij pretežni del svojih prihodkov ustvarijo z obstoječimi kupci.

Vendar to običajno ni dovolj, zato moramo vedno in povsod pridobivati tudi nove.

Večina prav tako ve, da je eden od ključnih pogojev za pridobivanje novih kupcev njihovo zaupanje, čeprav znajo dokaj redki prepričljivo pojasniti, zakaj to drži.

Pri graditvi zaupanja je posebej pomemben prvi vtis, ki ima neugodno lastnost, da ga na sogovornike lahko naredimo samo enkrat.

Če je naš prvi vtis dober, si lahko kasneje privoščimo tudi kakšno napakico, ki ne bo bistveno vplivala na odnose s kupci.

Kadar je prvi vtis slab, pa zapravimo precej možnosti za sodelovanje, saj ga sogovorniki zagotovo še nekaj časa ne bodo pozabili.

In prav pri načinih, kako na nove kupce naredimo najboljši prvi vtis, se je v zadnjih desetih letih marsikaj spremenilo.

Zakaj o tem sploh govorimo?

Ker v praksi opažam, da mnogi pri prodaji B2B še vedno razmišljajo po starem in zaradi tega povsem nevede zapravljajo možnosti za uspešno pridobivanje novih kupcev, čeprav imajo odlične izdelke storitve, izdelke in rešitve.

Odgovor je namreč preprost in večina samo zmajuje z glavo, ker ga niso že prej ugotovili sami, ko ga razložimo.

Če vas torej zanima, kako se pri prodaji B2B pogovarjamo z novimi kupci, da naredimo najboljši prvi vtis in pridobivamo njihovo zaupanje, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 28.7.2022, od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom.

Na njem bomo govorili, kako najhitreje pridobimo povpraševanja pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini, kjer je pomemben tudi odgovor na današnje vprašanje.

Kajti nič nam ne pomagajo številne prodajne priložnosti, če jih ne znamo izkoristiti v pogovorih in pri sodelovanju s kupci nasploh.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...