Pojdi na glavno vsebino

Ali in kako lahko poslovnim kupcem (B2B) uspešno prodajamo po višjih cenah?

Čeprav je vselej med najbolj pogostimi, je v zadnjem času še posebej aktualno vprašanje, kako lahko poslovnim kupcem uspešno prodajamo po višjih cenah.  

Ali in kako lahko dosežemo, da nas stalno ne stiskajo in da večinoma ne sodelujemo po najnižjih cenah? 

Čarobne formule, ki bi delovala vedno in povsod, sicer ni, vendar poznamo precej načinov, ki nam pri tem pomagajo.

V vseh podjetjih, kjer sem bil zaposlen, smo bili namreč v višjem cenovnem razredu, ali celo najdražji ponudnik.  

Zato smo se preprosto morali sprijazniti, da se s tem pretirano ne obremenjujemo, temveč smo s svojimi prodajnimi pristopi kljub temu uspešni.

In kako ugotovimo, da bi bilo glede cen koristno pridobiti nekaj dodatnega znanja?

Prvi znak je prepričanje prodajnih sodelavcev, da ste s svojimi izdelki in storitvami predragi ter da po takšnih cenah ne morejo uspešno prodajati.

Drugi znak pa so odgovori kupcev, da se za vašo ponudbo ne odločijo, ker ste predragi. Kajti, če jim vaše rešitve ustrezajo in želijo sodelovati, se o cenah lahko pogajajo, kajne.

Zato so previsoke cene večinoma samo izgovor in morate prave razloge za zavrnitve svojih ponudb poiskati drugje.

Kot rečeno, je načinov za prodajo po višjih cenah kar precej. Nekateri so povezani s prodajnimi pristopi, pri drugih gre za preproste tehnike in pri tretjih za pogajanja o ponudbah.

Če vas zanima, kakšen je resničen pomen cen in kako poslovnim kupcem prodajamo po višjih cenah, se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom »15 načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah«, ki bo v četrtek, 24.3.2022, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Na njem bomo govorili o naslednjih vsebinah:

  • Kaj moramo vedeti o cenah kot enem od ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B?
  • Katera je najbolj pogosta napaka pri pogovorih o cenah in kako se ji izognemo?
  • Kdaj in zakaj se poslovni kupci odločijo za nakupe po najnižjih cenah?
  • Komu najlažje prodajamo po višjih cenah?
  • Kako s svojim prodajnim pristopom vplivamo na višino cen?
  • Kako ugotovimo in po potrebi spremenimo predstave kupcev o sprejemljivih cenah?
  • 15 načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah in kako delujejo?
  • Kako ravnamo, kadar nismo izbrani ponudnik zaradi previsoke cene?
  • Praktični primeri, kako smo pri prodaji poslovnim kupcem dosegali višje cene.

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite svoje izdelke, storitve in rešitve poslovnim kupcem prodajati po višjih cenah.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če imate več prodajnih sodelavcev, ki morajo poznati pristope in tehnike za prodajo po višjih cenah, lahko izobraževanje izvedemo posebej za vaše podjetje.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...