Pojdi na glavno vsebino

Ali marketing delate na polno, prodajni lijak pa je dokaj prazen?

Če se z marketingom trudite, prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev pa ni od nikjer, so najbolj pogosto trije razlogi.  

Prva je, da kupci po izdelkih, storitvah ali rešitvah nimajo potreb in jih zato ne zanimajo. 

Druga možnost je, da uporabljate napačne pristope.  

In tretja, da so pristopi sicer pravi, vendar jih uporabljate na napačen način.

Za lažjo predstavo naj ponazorim z eno od svojih izkušenj.

Ko sem vodil marketing in prodajo v podjetju, ki se ukvarja z informacijskimi sistemi, je bilo jasno, da jih poslovni kupci izbirajo in kupujejo predvsem na podlagi predstavitev. 

In ko smo začeli prodajo novega izdelka, smo med drugim organizirali tudi brezplačne skupinske predstavitve. 

Udeležba je bila solidna, udeleženci so potrdili, da je rešitev zares zanimiva, vendar je niso kupovali. 

Zato očitno nekaj ni bilo v redu. 

Nato pa smo spremenili samo malenkost in za nakupe so se po določenem času odločili v približno 20 odstotkih podjetij in organizacij, iz katerih so se udeležili predstavitev. 

To je samo ena od izkušenj, kako izbira in izvedba pristopa pogosto bistveno vplivata na dosežene rezultate. 

V preteklih nekaj desetletjih se jih je nabralo zares veliko, saj smo v različnih podjetjih in dejavnostih preizkusili desetine načinov za pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev. 

Zato bi bilo škoda, če izkušenj ne bi delil z vsemi, ki jim lahko pomagajo izboljšati in povečati prodajo B2B. 

Če vas zanima petnajst najbolj učinkovitih pristopov, ki jih lahko začnete uporabljati takoj in brez posebnih stroškov, se nam pridružite na webinarju z naslovom »15 načinov za pridobivanje poslovnih kupcev, ki so uporabni v vsakem podjetju« in sicer v četrtek, 27.8.2020, od 9. do 11.ure v okolju Zoom.  

Na njem ne bomo govorili o suhoparni teoriji ali prodajnih trikih, ki jih najdemo na internetu, temveč o metodah in izkušnjah, s katerimi smo pridobili in izkoristili prodajne priložnosti tudi v največjih podjetjih in organizacijah. 

In seveda odgovorili na vprašanje, kaj smo spremenili v opisanem primeru. 

Vse informacije in zadnja priložnost za prijavo pa je na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...