Pojdi na glavno vsebino

Ali ste za prodajno izobraževanje pripravljeni nameniti 15 minut časa tedensko?

Toliko namreč traja, da preberemo dva do tri članke z uporabnimi nasveti s področja trženja, prodaje ali vodenja. 

Zakaj bi vas to zanimalo? 

Poslovno okolje se je že doslej spreminjalo hitreje, kot je večina uspela slediti, koronavirus pa je dogajanje postavil na glavo. Ker je onemogočil nekatere ustaljene prodajne poti, moramo poiskati nove, na kar je večina pripravljena dokaj slabo. 

Za pridobivanje prodajnih stikov in priložnosti na daljavo potrebujemo drugačne veščine. Od ponovne uporabe telefona in digitalnih prodajnih kanalov, do učinkovitih srečanj s kupci v virtualnem okolju, ki ima svoje posebnosti. 

Izkušnje kažejo, da v večini podjetij še vedno uporabljajo predvsem izdelčne prodajne pristope, s katerimi vedno težje navezujemo stike z današnjimi poslovnimi kupci in dosežemo solidne cene. Zato je marsikje skrajni čas, da se usposobijo za svetovalno prodajo. 

V težkih časih je najbolj pomembno ohranjanje zadovoljstva in zvestobe obstoječih kupcev, a se vsepovsod ukvarjamo predvsem z iskanjem novih. Čeprav vemo, da je bistveno lažja prodaja sogovornikom, ki nas že poznajo in nam zaupajo. 

Poseben izziv za produktivnost pri trženju in prodaji B2B predstavlja delo od doma, ki je prav tako novost, ki jo morajo šele osvojiti tako vodilni kot njihovi prodajni sodelavci. 

In še najbolj pomembno. 

Ker nam pri doseganju prodajnih rezultatov ne bo pomagal nihče drug, temveč si lahko zares pomagamo samo sami.  

S stalnim iskanjem in uporabo učinkovitih načinov za navezovanje stikov in odkrivanje prodajnih priložnosti ter ukvarjanje s kupci in pridobivanje njihovih naročil. 

Odgovore na omenjena in številna druga vprašanja, s katerimi se stalno srečujemo pri prodaji poslovnim kupcem, lahko najdete v spletni reviji PROPRO.  

V njej je objavljeno več kot 250 člankov z uporabnimi nasveti za trženje, prodajo in vodenje, katerim vsak teden dodamo najmanj dva nova, ki jih lahko preberete v nekaj minutah. 

Če ste torej za prodajno izobraževanje pripravljeni nameniti 15 minut tedensko ali manj kot uro mesečno in menite, da vam to lahko pomaga, so vse naročnine do petka, 6.11.2020, na voljo s 30 odstotnim popustom. 

Še vedno pa je aktualen tudi priročnik Skrivnosti uspešne prodaje, ki je med redkimi v svetovnem merilu, namenjen prodaji B2B.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...