Pojdi na glavno vsebino

Ali ste zadovoljni z rezultati marketinga pri prodaji B2B in kako jih lahko izboljšamo?

Ali se precej ukvarjate z marketingom, prodajni lijak pa se ne polni, kot bi si želeli?

To pomeni, da kljub različnim in pogostim aktivnostim ne pridobivate novih prodajnih stikov in priložnosti ter kupcev?

V takšnem primeru morate nekaj spremeniti, saj boljših rezultatov zagotovo ne bo, dokler boste vse počeli na enak način.

Za lažjo ponazoritev naj omenim eno od številnih izkušenj.

V podjetju, kjer sem vodil marketing in prodajo, smo interesente za nakup določene rešitve pridobivali s skupinskimi predstavitvami.

Sprva smo imeli nekaj deset udeležencev, ki so rešitev večinoma hvalili, a je niso kupili. Nato pa smo spremenili samo nekaj malega, zaradi česar je bilo udeležencev sicer manj, vendar smo po določenem času med njimi pridobili približno 20 odstotkov kupcev.

To je le eden od primerov, ki potrjuje, da za boljše rezultate marketinga pri prodaji B2B ni treba odkrivati tople vode, temveč je običajno bolje poznati in upoštevati preizkušene nasvete.

Prav tako za učinkovit marketing ne potrebujemo veliko časa in denarja, temveč predvsem premišljene dejavnosti, ki delujejo.

In o takšnih prijemih, s pomočjo katerih lažje in hitreje izboljšamo uspešnost marketinga pri prodaji izdelkov, storitev ali rešitev poslovnim kupcem, bomo govorili na webinarju, ki bo v četrtek, 15.12.2022, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Če ste zanj izvedeli šele sedaj, ali se doslej niste odločili, je še čas za prijavo.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...