Pojdi na glavno vsebino

Ali želite povečati prodajo B2B, vendar ne veste, kako bi to dosegli?

Če preletimo zadnje letne bilance, je razvidno, da so v mnogih podjetjih povečali prihodke, po čemer lahko sklepamo, da s prodajo nimajo težav.

Vendar so med njimi tudi takšna, kjer prihodki mirujejo, ali se celo zmanjšujejo, zato bi prodajo najbrž želeli povečati.

Najbolj pogosto vprašanje pa je, kako to dosežemo.

Za povečanje prodaje B2B imamo dve osnovni možnosti, to so obstoječi in novi kupci.

Kadar se mudi, je smiselno najprej preveriti obstoječe kupce, kjer je prodaja lažja in hitrejša, ker nas že poznajo.

Čeprav je več prodajnih priložnosti običajno pri novih kupcih, a je prodaja zahtevnejša in traja dalj časa.

To je jasno vsem.

Težja vprašanja so, kako v podjetjih in organizacijah, ki jim želimo ponuditi svoje izdelke in storitve, najdemo prave sogovornike, ki odločajo o nakupih na našem področju, kako z njimi navežemo stike, kako jih nagovorimo, da so z nami pripravljeni komunicirati in kako ugotovimo, ali so naši potencialni kupci.

Temu sledijo sestanki, kjer moramo prav tako ugotoviti, kaj dejansko pričakujejo, jim prepričljivo predstaviti svoje izdelke in storitve, pripraviti ustrezne ponudbe in pridobiti njihova naročila.

Za vse to poznamo preizkušene pristope, s katerimi lahko uspešno in učinkovito povečamo prodajo B2B na vsakem področju.

Uspešno pomeni, da dosežemo zastavljene cilje, učinkovito pa, da porabimo čim manj časa in naporov.

Če želite povečati prodajo B2B in vas zanimajo nasveti, ki jih boste lahko v praksi uporabili že naslednji dan, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 30.3.2023, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom.

Na njem bomo obravnavali naslednje vsebine:

  • Kaj moramo vedeti o kupcih za uspešno prodajo B2B?
  • Kako izberemo ciljne kupce, ki jim želimo ponuditi svoje izdelke in storitve?
  • Kako prepoznamo odločevalce in z njimi navežemo stike, da so pripravljeni na pogovore?
  • Kako ugotovimo, ali so naši potencialni kupci?
  • Kako na sestankih naredimo najboljši prvi vtis in izvemo, kaj kupci pričakujejo?
  • Kako prepričljivo predstavimo svoje izdelke in storitve?
  • Kako pripravimo ponudbe, s katerimi nismo predragi?
  • Kako uspešno zaključujemo prodajo in pridobivamo naročila?

Izobraževanje je namenjeno vodilnim, ki želite izboljšati uspešnost svojih prodajnih sodelavcev in vsem, ki se s prodajo B2B ukvarjate samostojno.

Primerno je tako za začetnike in manj izkušene kot tudi za izkušenejše, ki želite obnoviti svoje znanje in izvedeti uporabne prijeme za povečanje prodajne uspešnosti.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, pa lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno vaši dejavnosti, ki mi sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...