Pojdi na glavno vsebino

Covid-19: Kako pridobivamo priložnosti in kupce pri prodaji B2B na daljavo?

Če zaradi koronavirusa tega še niso naredili doslej, bodo morali marsikje spremeniti svoje marketinške in prodajne pristope. 

Kot vemo, imamo mnogo podjetij, pri katerih pandemija ne vpliva na prodajo in so jo ponekod celo povečali.  

In številne druge, kjer so – ali bodo kmalu – prodajni lijaki v veliki meri presahnili, saj ustaljeni načini pridobivanja kupcev ne delujejo več.

Gre za podjetja, v katerih so večino prodajnih priložnosti našli na sejmih, konferencah in drugih dogodkih, kjer so prisotni njihovi ciljni kupci, na skupinskih predstavitvah, dnevih odprtih vrat in podobno, kjer so se s kupci srečevali v živo. 

Vse to trenutno miruje in bo, kot kaže, še nekaj časa. 

Ponekod je zaradi tega opazen občuten padec produktivnosti v prodaji, saj sodelavci preprosto ne vedo, kaj in kako naj v spremenjenih okoliščinah sploh počnejo. 

Stanje se je spremenilo tudi pri kupcih, saj je precejšnja verjetnost, da rešitve, ki so jih zanimale še na začetku leta, danes niso več aktualne. 

Kar pa ne pomeni, da potreb nimajo in da niso pripravljeni na nakupe. 

Vse to niso samo trenutne motnje, temveč stanje, ki se mu moramo čim bolje prilagoditi. 

Če se torej srečujete s pomanjkanjem prodajnih priložnosti in kupcev ter želite izboljšati osebno učinkovitost pri prodaji B2B, se nam pridružite na webinarju z naslovom »Kako pridobivamo priložnosti in kupce pri prodaji B2B na daljavo«, ki bo v četrtek, 15.10.2020, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.  

Na njem bomo govorili o naslednjih vsebinah:  

  • Ključne spremembe potreb in pričakovanj poslovnih kupcev
  • Trije načini prodaje B2B na daljavo
  • 7 pristopov za pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev na daljavo
  • Tri vprašanja, s katerimi odkrijemo prodajne priložnosti pri obstoječih in novih kupcih
  • 10 pravil in pogoste napake pri sestankih s kupci na daljavo
  • 7 načinov za širjenje sodelovanja z obstoječimi kupci
  • Preizkušen sistem za povečanje osebne prodajne uspešnosti, ki ga lahko začnete uporabljati takoj
  • In še več praktičnih nasvetov za uspešno prodajo B2B na daljavo, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje 

Webinar ja namenjen vodilnim, ki jih zanimajo ideje za izboljšanje uspešnosti prodaje na daljavo in za vse, ki se s prodajo B2B ukvarjate samostojno.  

Več informacij in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...