Pojdi na glavno vsebino

Daniel Priestley: Postanite ključna oseba v svoji panogi.

Vsak podjetnik in zaposleni v prodaji si želi biti najbolj iskan, vpliven in uspešen pri svojih kupcih in v panogi nasploh. Vendar to uspeva le redkim. Razlogi niso v tem, da nismo dovolj pametni, strokovno podkovani, ali da delamo premalo, temveč v načinih našega dela.

Kako lahko delamo celo manj in vseeno postanemo ključna oseba v svoji panogi? 

Daniel se s podjetništvom ukvarja od svojega 21. leta. Ustanovil in prodal je več uspešnih podjetij v Avstraliji, Veliki Britaniji in Singapurju. Danes pa je njegova dejavnost razvoj globalnih malih podjetij. 

Je tudi avtor treh knjižnih uspešnic, med katerimi je »Entrepreneur Revolution« revija Entrepreneur uvrstila med pet najboljših podjetniških knjig vseh časov. 

In na podlagi svojih dolgoletnih poslovnih izkušenj je Daniel razvil pet stopenjsko metodo, s katero lahko postanemo ključna oseba v svoji panogi. 

Kaj metoda KPI vključuje? 

Perfect Pitch. Kako svojim kupcem in trgu sporočamo, kakšno vrednost nudi naše podjetje, da postanemo zaželeni ponudnik in imamo več povpraševanj? 

Published Content. Kupci kupujejo pri ljudeh in podjetjih, ki jim posredujejo koristne vsebine za njihovo dejavnost in tako pridobijo njihovo zaupanje. Kako svojo ponudbo predstavimo z vsebinami, ki jih bodo kupci opazili in z veseljem prebrali? 

Product Ecosystem. Daniel je ugotovil, da potrebujemo za uspeh v vsakem poslu štiri tipe produktov, torej izdelkov ali storitev. In med njimi je zagotovo vsaj eden, ki ga večina ne pozna. 

Industry Profile. Podobno kot sami, tudi naši kupci pred pomembnejšimi nakupi ponudnike najprej preverijo na Googlu. Kako lahko izboljšamo svoj profil, da nas kupci najdejo in nanje naredimo odličen prvi vtis? 

Powerful Partnerships. V poslu smo lahko uspešnejši, če se povezujemo s podjetji, s katerimi se dopolnjujemo. In Daniel je odkril, da so partnerstva, ki vključujejo tri podjetja, bolj uspešna od običajnih.

Več o tem boste našli na povezavi http://www.danielpriestley.com/key-person-of-influence/.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...