Pojdi na glavno vsebino

Delavnica: Kako izboljšamo prepoznavnost in pridobimo več povpraševanj pri prodaji B2B

Za uspešno prodajo poslovnim kupcem potrebujemo povpraševanja, pri katerih imamo štiri osnovne možnosti.

Prvič, da kupci najdejo nas, ali jih (po)iščemo sami.

In drugič, povpraševanja precej lažje pridobimo pri obstoječih kupcih, ker se poznamo, kot pri novih, s katerimi se običajno ukvarjamo (naj)več.

Pomemben dejavnik pri pridobivanju povpraševanj je prepoznavnost, ki v nasprotju z razširjenim prepričanjem ni zgolj poznavanje imena ali blagovne znamke našega podjetja.

Za lažjo predstavo ponazorimo s preprostim primerom.

Recimo, da se doma pripravljamo na večji nakup, kot je na primer zamenjava oken, vgradnja toplotne črpalke, postavitev avtomobilskega nadstreška, ali kaj podobnega.

Na koga se bomo obrnili s svojim povpraševanjem?

Najbrž na ponudnika (ali ponudnike), za katerega vemo, da se z dotičnim področjem ukvarja in imamo o njem dobro mnenje.

In to je prepoznavnost, ki podobno deluje tudi v poslovnem okolju.

Kupci se obračajo na ponudnike, ki jih poznajo in jim zaupajo, da bodo izpolnili njihova pričakovanja, ko gre za rešitev določene potrebe.

Prav tako nam pomaga, kadar kupce kontaktiramo sami, saj so lažje dostopni za ponudnike, ki so prepoznavni, čeprav z njimi še ne sodelujemo.

Pred leti smo se na primer v podjetju, kjer sem bil zaposlen, začeli ukvarjati s povsem novim področjem, na katerem nismo imeli nobenih kupcev.

S svojim pristopom smo v nekaj letih postali poznana blagovna znamka, o kateri so kupci govorili kot vodilni na našem trgu.

Takšnih in podobnih izkušenj je bilo seveda še več, zato je škoda, če ne bi pomagale tudi drugim, ki jih tema zanima.

Če želite izboljšati prepoznavnost pri ciljnih kupcih in pridobivati več povpraševanj za prodajo B2B, se nam pridružite na delavnici v živo, ki bo v četrtek, 26.5.2022, od 9. do 12. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Na njej bomo govorili o naslednjih ključnih vsebinah:

  • Kateri so ključni dejavniki prepoznavnosti pri poslovnih kupcih?
  • Kakšna je razlika med poslovno in strokovno prepoznavnostjo ter komu sta namenjeni?
  • Zakaj danes prepoznavnost pridobimo težje kot smo jo v preteklosti?
  • 5 načinov, s katerimi pridobimo in vzdržujemo prepoznavnost brez posebnih stroškov.
  • Kako dosežemo, da nas interesenti za nakup naših izdelkov in storitev poiščejo sami?
  • 7 učinkovitih načinov za pridobivanje povpraševanj, ki preizkušeno delujejo na vseh področjih prodaje B2B.
  • Kako sistematično pridobivamo povpraševanja v petih korakih?
  • Kako med povpraševanji prepoznamo prodajne priložnosti, da ne izgubljamo časa z neresnimi kupci?
  • Ali ste prepričani, da ste interesentom svoje izdelke in storitve zares sposobni prodati?
  • In še več nasvetov in praktičnih primerov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Vse to brez nepotrebnega dolgovezenja, saj udeleženci izobraževanj pravijo, da pri drugih izvajalcih običajno poslušajo predvsem teorijo.

Delavnica je namenjena:

  • vodilnim in zaposlenim na področju marketinga, ki ste odgovorni za prepoznavnost podjetij in/ali blagovnih znamk
  • vodilnim in zaposlenim na področju prodaje, ki ste odgovorni za pridobivanje povpraševanj in prodajne rezultate
  • skrbnikom ključnih kupcem za pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih kupcih
  • vsem, ki želite izboljšati prepoznavnost in pridobiti več povpraševanj pri prodaji B2B

Zaradi načina dela, ki vključuje praktične vaje in izmenjavo izlušenj med udeleženci, je število mest omejeno in se raje prijavite čim prej.

Vse informacije pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...