Pojdi na glavno vsebino

Delavnica: Kako preprosto izboljšamo prodajo B2B

Za uspešnejšo prodajo poslovnim kupcem pogosto niso potrebne ravno pretresljive spremembe. Nekoliko drugačen prodajni pristop pri telefonskih klicih, prodajnih sestankih, cenovnih ponudbah ali zaključevanju prodaje lahko v kratkem času občutno izboljša prodajne rezultate. 

Prav tako je nekatera pomembna dejstva za uspešno prodajo poslovnim kupcem lažje povedati in po potrebi še razložiti, kot razumljivo zapisati. O drugih ni pametno niti pisati, saj se iz njih učijo tudi konkurenčni ponudniki. Tretje področje pa so »poklicne skrivnosti«, ki jih je nasploh najbolje zadržati zase.

Vendar je vse to vseeno možno izvedeti. Kako, kdaj in kje? 

Na delavnici, ki jo bomo izvedli v četrtek, dne 28.1.2016, na lokaciji GZS v Ljubljani. 

Njen namen je, da udeleženci v dokaj kratkem času štirih ur izvedo čim več uporabnih napotkov za uspešnejšo prodajo poslovnim kupcem. Brez odvečne teorije in dolgovezenja, temveč zgolj praktični primeri, ki delujejo na vseh področjih, v gospodarstvu in negospodarstvu. 

O čem bomo govorili? 

Prvi vsebinski sklop je namenjen osnovam razumevanja kupcev, ki so temelj za uspešno trženje in prodajo B2B, enostavnim oblikam iskanja prodajnih priložnosti ter načinu, kdaj in kako se dogovorimo za prodajne sestanke. 

V drugem delu bomo obravnavali, kako izpolnimo ključne pogoje za nakup poslovnih kupcev, preprosto tehniko prodaje v štirih korakih, kako uspešno zaključimo prodajo in najpogostejše napake v prodajnem procesu. 

Tretji del je namenjen dolgoročnim odnosom s poslovnimi kupci, saj so stalni kupci naša najbolj dragocena naložba, vključno z obravnavanjem njihovih pritožb na način, da jih ne izgubimo. 

V zadnji uri pa se bomo ukvarjali s praktičnimi primeri, predvsem s tehniko prodaje in največjimi prodajnimi izzivi udeležencev. 

Prav tako bomo učinek delavnice izmerili še pred njenim koncem. Kako? Udeleženci bodo na začetku in koncu delavnice izpolnili enak vprašalnik, razlika v rezultatih pa bo pokazala, kaj smo se naučili. 

Podrobnejše informacije o vsebini in prijava na delavnico se nahajajo na tej povezavi, kjer boste našli tudi kontaktne podatke organizatorja za vsa morebitna dodatna vprašanja.  

PS: Če je prodajnih sodelavcev preveč, da bi se udeležili takšne delavnice ali je njena vsebina preveč splošna, jo seveda lahko pripravimo posebej prilagojeno potrebam vašega podjetja.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...