Pojdi na glavno vsebino

Je Linkedin zares samo izguba časa ali je neizkoriščena prodajna priložnost?

Dejstvo je, da je Linkedin najbolj uveljavljeno poslovno družbeno omrežje, ki ga bolj ali manj redno pri nas spremljajo tisoči, po vsem svetu pa stotine milijonov ljudi. 

Nekateri zgolj za zabavo in informiranje, drugi za kadrovanje, to pomeni iskanje kadrov ali (boljše) zaposlitve in tretji za pridobivanje prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev. 

Kot smo že govorili, imamo za to sicer različne možnosti.

Ciljne poslovne kupce lahko pokličemo po telefonu, jim pošiljamo elektronska sporočila, jih vabimo na predstavitve svojih rešitve z webinarji, ali se z njimi povežemo preko Linkedina.

In pri tem velja zelo preprosto pravilo.  

Če prodajnih priložnosti ne znamo poiskati po telefonu, jih zelo verjetno ne bomo našli tudi na druge načine. 

Ker enostavno ne razumemo, kako prodaja B2B deluje, ali znanja ne znamo uporabiti v praksi. 

V takšnem primeru nam seveda ne more pomagati niti Linkedin in deset drugih načinov.  

Drugače pa je zagotovo neizkoriščena prodajna priložnost kot medij za dostop do poslovnih kupcev, s katerimi se želimo povezati in preveriti, ali jih naše rešitve morda zanimajo.  

To je hkrati tudi največja pomanjkljivost večine samozvanih gurujev, ki pišejo in predavajo o prodajni uporabnosti Linkedina, ker ga obravnavajo zgolj kot medij, namesto kot prodajno orodje. 

Zato moramo najprej obvladati splošna pravila za pridobivanje prodajnih priložnosti in jih nato učinkovito uporabiti z raznimi pristopi. 

Če vas torej zanima, kar moramo vedeti za uspešno prodajo B2B in kako pravila uporabimo za učinkovito pridobivanje prodajnih stikov in priložnosti na Linkedinu, se nam pridružite na webinarju z naslovom »Postanite mojster ali mojstrica prodaje B2B z uporabo Linkedina«, ki bo v četrtek, 17.6.2021, od 9. do 11:30 ure. 

Vse informacije in možnost prijave pa so tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...