Pojdi na glavno vsebino

Kaj morajo za uspešno prodajo B2B v času krize upoštevati skrbniki ključnih kupcev?

Najbolj dragocena naložba vsakega podjetja, ki se preživlja na trgu, so njegovi kupci.  

Brez kupcev ni naročil, dela, izdanih računov in denarja. Če nimamo kupcev, nam ne pomagajo še tako kakovostni izdelki, storitve in rešitve, vsi certifikati in priznanja ter ne nazadnje vrhunski strokovnjaki. 

Zakaj je navedeno dejstvo prav sedaj še posebej pomembno?

Zaradi pandemije so se potrebe poslovnih kupcev spremenile, zaradi njenih posledic pa se bodo spreminjale še naprej. Kajti prvič v novejši zgodovini se je zgodilo nekaj, kar je prizadelo in ohromilo ves svet. 

Spoznanja bodo vplivala tako na celotne gospodarske panoge kot tudi na posamezna podjetja. Spremembe nabavnih in prodajnih povezanosti, notranjih organizacij, tehnologij in upravljanja tveganj že danes povzročajo potrebe po drugačnih izdelkih in storitvah, odnosih in poslovnih modelih ter morda po drugih dobaviteljih in izvajalcih. 

Čeprav imajo ponekod ta čas veliko povpraševanj novih kupcev, v številnih podjetjih večino prihodkov ustvarimo – in jih bomo še naprej – s stalnimi poslovnimi kupci. Zaradi tega je toliko bolj pomembno, da jih obdržimo in odnose z njimi še okrepimo. 

V vsakem podjetju bi zato morali poznati odgovore na nekaj pomembnih vprašanj.  

Kdo in zakaj so naši ključni kupci ter kako zanje skrbimo? Kako načrtno ravnamo, da ohranjamo sodelovanje in pri nas kupujejo vedno znova? Kako načrtno širimo področja sodelovanja in obseg njihovih nakupov? In kako zagotavljamo, da nam ključnih kupcev ne prevzame konkurenca? 

V podjetjih, kjer sem bil zaposlen, sem med drugim skrbel tudi za sodelovanje s ključnimi kupci. In priznam, da sem pri tem naredil precej napak, ki sem se jih običajno zavedal šele kasneje, ko je bilo včasih že prepozno. 

Znan pregovor sicer pravi, da se na napakah učimo. Vendar je veliko manj boleče in cenejše, kadar se učimo na napakah drugi. 

Če vas torej zanimajo izkušnje, kako ravnamo s ključnimi kupci, da ohranjamo in širimo sodelovanje, kako zagotavljamo, da nam jih ne prevzame konkurenca ter kako se pri tem  izognemo pogostim napakam, se nam pridružite na spletnem seminarju z naslovom: »Kaj morajo za uspešno prodajo B2B v času krize upoštevati skrbniki ključnih kupcev«, ki bo v četrtek, 7.5.2020, od 9:30 do 11. ure. 

Na njem bomo govorili o naslednjih vsebinah: 

  • Kako svetovna kriza vpliva na spremembe potreb poslovnih kupcev?
  • Kaj pomeni formula 3Z za ohranjanje dolgoročnega sodelovanja s ključnimi kupci?
  • 7 preizkušenih strategij za širjenje sodelovanja s ključnimi kupci.
  • Kako preprečimo, da nam ključnih kupcev ne prevzame konkurenca?
  • Pogoste napake pri sodelovanju s ključnimi kupci in kako se jim izognemo?
  • Zakaj in kako na dolgoročno sodelovanje s ključnimi kupci vplivajo vsi zaposleni?
  • In še več koristnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje. 

Delavnica je namenjena vsem, ki skrbite za ključne kupce, od direktorjev podjetij, do KAM, pa tudi vodilnim, ki v času krize razmišljate o uvedbi skrbnikov ključnih kupcev, ali z njihovo učinkovitostjo niste zadovoljni. 

Število udeležencev je omejeno, prijavite se lahko na tej povezavi. 

Če za izobraževanje nimate časa ali volje, si lahko nekatera pomembna pravila in nasvete za ohranjanje in širjenje sodelovanja s ključnimi kupci preberete v priročniku Skrivnosti uspešne prodaje                                                     

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...