Pojdi na glavno vsebino

Kaj moramo vedeti za uspešno prodajo B2B v virtualnem okolju, vendar nam nihče ne pove

Ali komaj čakate, da koronavirus mine in se prodaja poslovnim kupcem vrne na ustaljene tire? 

V tem primeru boste morda nekoliko presenečeni ali celo zaskrbljeni.  

Kajti marsikje se bodo odnosi s kupci, kakršne smo bili vajeni pred Covid-19, temeljito spremenili.

Za lažjo predstavo naj ponazorim kar z lastno izkušnjo.  

Predlani sem kot poslovni kupec potreboval neko storitev. Z možnim ponudnikom sva se povezala preko Linkedina in ugotovila, da naju sodelovanje zanima. Zato sva se strinjala, da se srečava. 

Sogovornik je predlagal, da to opraviva preko Skypa, vendar sem se raje odpeljal na drug konec Slovenije in se z njim pogovoril ob kavi. Večino časa sva klepetala o čisto drugih temah in se v zadnjih četrt ure dogovorila za posel.  

Ali bi tudi danes – in brez omejitev druženja – porabil pol dneva za pot in takšen sestanek? Zagotovo ne, temveč bi sam predlagal, da se pomeniva preko Zooma.  

Ali bi pogovor potekal na enak način? Prav tako ne. 

Ali bi se dogovorila za sodelovanje? Morda, odvisno, kakšen vtis bi sogovornik naredil na daljavo. 

Tako in podobno se bodo na številnih področjih spremenili odnosi s poslovnimi kupci pri nas in še posebej v tujini. 

Kaj to pomeni za uspešnost prodaje B2B? 

Da bodo uspešnejši posamezniki in prodajne ekipe, ki se bodo čim prej in čim bolje prilagodili odnosom s kupci v virtualnem okolju. 

Pri čemer sploh ne gre zgolj za tehnologijo, temveč so spremembe povezane s prodajnimi pristopi nasploh.  

Če vas zanima, zakaj in kako bo koronavirus dolgoročno vplival na odnose s poslovnimi kupci ter kaj moramo vedeti za uspešno prodajo B2B v virtualnem okolju, lahko to izveste na internem spletnem usposabljanju.

Na njem govorimo o naslednjih vsebinah:  

  • Zakaj je prodaja B2B v virtualnem okolju naslednja nova realnost?
  • Trije preizkušeno učinkoviti načini za pridobivanje prodajnih priložnosti in kupcev v virtualnem okolju?
  • Kakšne so posebnosti sestankov s poslovnimi kupci v virtualnem okolju, ki jih moramo upoštevati?
  • Kako se vsebinsko in tehnično pripravimo na srečanja s kupci?
  • Kako učinkovito izkoristimo tehnološke možnosti?
  • Kako pridobimo zaupanje kupcev pri srečanjih na daljavo?
  • Kaj moramo vedeti o uporabi orodij za virtualna srečanja ter dejavnikih, kot so slika, zvok, prezentacije in drugi?
  • 15 pogostih napak pri sodelovanju s kupci v virtualnem okolju in kako se jim izognemo.
  • In še več nasvetov ter praktičnih izkušenj, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje. 

Izobraževanje je namenjeno vodilnim in vsem drugim, ki se ukvarjate s prodajo B2B ter se želite čim prej pripraviti na spremembe in pričakovanja poslovnih kupcev. 

Za več informacij pa mi po želji pišite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...