Pojdi na glavno vsebino

Kaj moramo vedeti za uspešno prodajo sodobnim potrošnikom (B2C)

V praksi se večkrat srečujem s podjetji, ki prodajajo tako poslovnim kupcem (B2B) kot tudi potrošnikom (B2C). 

In kot sem že omenil, sem vedno znova neprijetno presenečen, da večina avtorjev področji obravnava enako, saj se razlikujeta v številnih dejavnikih.

Zato zares ni vseeno, komu prodajamo.

Ko govorimo o prodaji potrošnikom, ne gre za samopostrežne ali spletne trgovine, kjer nakupi potekajo neosebno, temveč za zahtevnejše izdelke in storitve, pri katerih prihaja do osebnih odnosov med kupci in ponudniki. 

Pri tem si posebno pozornost zaslužita naslednji dve dejstvi. 

Prvo, da v športnem žargonu prodajo poslovnim kupcem lahko primerjamo z maratonom in prodajo potrošnikom s sprintom.  

Če si predstavljamo še atlete, ki so enkrat mišičnjaki in drugič suhci, si zlahka predstavljamo, da trenirajo drugo in drugače. 

Podobno velja pri prodaji, kjer na obeh področjih potrebujemo različne veščine in pristope.  

Drug pomemben dejavnik pa je, da smo se podobno, kot poslovni kupci, spremenili tudi potrošniki.  

Kar pomeni, da načini, na katere so nam prodajali pred desetimi in več leti, danes niso učinkoviti. 

Zato je koristno, ali morda celo nujno, da temu primerno osvežimo in nadgradimo svoje prodajno znanje. 

Če svoje izdelke ali storitve prodajate obojim, ali samo potrošnikom ter vas zanima, kaj moramo vedeti za uspešno prodajo, se nam pridružite na spletnem usposabljanju »Zlata pravila za uspešno prodajo sodobnim potrošnikom (B2C)«, ki bo v četrtek, 17.2.2022, od 9. do 11:30 ure. 

Na najem bomo praktično uporabno obdelali naslednja vprašanja: 

  • 13 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo
  • Kako družbene spremembe vplivajo na značilnosti sodobnih potrošnikov
  • Katere mehke in trde veščine potrebujemo za uspešno prodajo B2C
  • Kako sistematično pridobivamo povpraševanja potrošnikov
  • Kakšen je univerzalni prodajni pristop, s katerim lahko uspešno prodamo karkoli
  • Kako pri potrošnikih dosežemo višje cene
  • Kako načrtno pridobivamo priporočila zadovoljnih kupcev
  • Kako rešujemo reklamacije potrošnikov, da se izognemo slabemu glasu
  • Kako uspešno komuniciramo pri prodaji potrošnikom
  • Kaj je v resnici profesionalna prodaja B2C, česar marsikdo še vedno ne razume
  • In številne druge izkušnje, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje 

Webinar je namenjen vodjem prodaje B2C, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih sodelavcev in za vse, ki se s prodajo potrošnikom ukvarjate samostojno. 

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi. 

Če imate večjo prodajno ekipo in bi navedeno raje izvedeli v obliki internega usposabljanja, pa mi lahko sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...