Pojdi na glavno vsebino

Kako izdelamo učinkovit marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2023

Znan pregovor pravi, da če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava.

Enako velja tudi pri prodaji B2B, zato je dobro imeti načrt, kaj želimo in kako bomo to dosegli.

Bližata se namreč konec letošnjega in novo poslovno leto, ko se doseganje prodajnih rezultatov večinoma začne znova. To pomeni iskanje prodajnih priložnosti in kupcev, kar je povezano tudi s trženjem oz. marketingom.

Kot vemo, se marketing pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) precej razlikuje od bolj poznanih prijemov pri prodaji potrošnikom (B2C).

Predvsem pri zahtevnejših izdelkih, storitvah in rešitvah, ki jih ne prodajamo na daljavo, ima tri ključne cilje.

Prvi je krepitev prepoznavnosti in zaupanja pri ciljnih kupcih, da nas vključijo v pogovore, ko jih naši izdelki in storitve zanimajo.

Drugi je razvoj njihovih potreb po naših rešitvah, saj pogosto ne vedo, kaj vse in kako lahko pri svojem poslovanju izboljšajo.

Tretji cilj pa je pridobivanje prodajnih stikov in povpraševanj.

Zato je glavni namen marketinga na področju B2B ustvarjanje možnosti in priložnosti za prodajo.

Če vas zanima, kako izdelamo učinkovit marketinški načrt za uspešno prodajo poslovnim kupcem v naslednjem letu, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 15.12.2022, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Na njem bomo govorili o naslednjih pomembnejših vsebinah:

  • Kakšne so razlike med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C?
  • Sedem pravil o prodaji B2B, ki jih mora poznati vsak marketingaš
  • Kaj moramo vedeti o pozicioniranju, diferenciaciji in ciljnih kupcih?
  • Kakšna je vloga digitalnega marketinga pri prodaji poslovnim kupcem?
  • Kako z marketingom ustvarjamo pogoje za prodajo?
  • Deset marketinških pristopov za pridobivanje kupcev pri prodaji B2B.
  • Kako izdelamo letni in mesečne marketinške načrte s pripadajočimi finančnimi podatki?
  • Plus bonus: Preprosto orodje za izdelavo marketinškega načrta.

Webinar je namenjen direktorjem podjetij, direktorjem in vodjem marketinga  in prodaje ter vsem, ki ste odgovorni, ali vas zanima, kako izdelamo učinkovit marketinški načrt za uspešno prodajo B2B.

Čeprav število udeležencev ni omejeno, se izplača odločiti čim prej, saj za prijave in plačila do petka, 2.12.2022, velja 20% popust.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Vabljeni.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...