Pojdi na glavno vsebino

Kako lahko vsak hitro izboljša svojo prodajno uspešnost?

Za osebno uspešnost pri prodaji poslovnim kupcem, torej B2B, so ključni trije dejavniki: prodajne sposobnosti, produktivnost in motivacija.   

Ker smo o pristopih, ki nam pomagajo pri prodajnih sposobnostih, govorili že veliko, se tokrat posvetimo drugima dvema vprašanjema. 

Predvsem zato, ker sta se pri delu od doma produktivnost in motivacija marsikje opazno poslabšali.

Za produktivnost sicer poznamo številne definicije, pri prodaji pa pomeni, da v čim krajšem času in s čim manj naporov dosežemo čim boljše rezultate. 

Ali še iz drugega zornega kota, da ob pravem času počnemo prave aktivnosti na pravi način.  

Čeprav je večina zagotovo prepričana, da to obvlada, izkušnje kažejo, da imamo običajno precej možnosti za izboljšave.  

In zakaj se je produktivnost v prodaji pri delu od doma poslabšala? 

Prvič zaradi psihološkega vpliva domačega okolja in drugič, zaradi več motilnih dejavnikov kot jih imamo v pisarnah. 

Precej podobno velja tudi za motivacijo. 

Kajti lahko imamo odlične prodajne sposobnosti in smo zelo produktivni, vendar preprosto nimamo volje, da bi se na primer aktivno ukvarjali s kupci.  

Pri izboljšanju produktivnosti in motivaciji ter posledično prodajni uspešnosti nam lahko pomaga sistematično upravljanje delovnega časa. 

Vendar tega ne izvemo iz poplave brezplačnih informacij in nasvetov, ki jih najdemo na internetu, ker niti niso namenjeni, da nam zares pomagajo.  

Če vas zanimajo praktične rešitve, kako lahko izboljšamo produktivnost in motivacijo ter posledično seveda svoje prodajne rezultate, se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom »Učinkovito upravljanje časa pri vodenju in prodaji B2B«, ki bo v četrtek, 22.4.2021, od 9. do 11. ure v okolju Zoom. 

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...