Pojdi na glavno vsebino

Kako naredimo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021 na eni strani A4*?

V zadnjih desetih letih so v mnogih podjetjih večino prodajnih priložnosti pridobili na sejmih, konferencah, skupinskih predstavitvah in drugih podobnih dogodkih, kjer so se srečevali s svojimi obstoječimi in novimi poslovnimi kupci.  

Zato o predvidenih dejavnostih niti ni bilo treba veliko razmišljati, temveč so jih zgolj ponavljali ter po potrebi dopolnjevali in izpopolnjevali. 

Vendar vse to zaradi koronavirusa vsaj še nekaj časa ne bo uporabno, čemur moramo prilagoditi tudi svoje marketinške načrte.

Najprej se spomnimo, čemu je marketinški del prodaje namenjen.

Pri poslovnih kupcih je to 1) pridobivanje prodajnih priložnosti, s katerimi se nato sami ali naši prodajni sodelavci ukvarjajo v osebnih stikih ter 2) vzdrževanje odnosov z obstoječimi in novimi kupci.

Zakaj o tem sploh govorimo?

Ker je v praksi še vedno precej razširjeno mnenje, da je marketing pri prodaji B2B izdelava prospektov, urejanje spletne strani in objava kakšnega oglasa. Pri digitalnih marketingaših pa ukvarjanje z družbenimi mediji in spremljanje raznih statistik.

Vendar to ni to.

Ključna naloga učinkovitega marketinga je namreč ustvarjanje pogojev za uspešno prodajo.

Če vas torej zanima, kako izdelamo marketinški načrt, s katerim boste vse leto pridobivali prodajne priložnosti pri odnosih s poslovnimi kupci na daljavo, se nam pridružite na webinarju z naslovom »Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021«, ki bo v četrtek, 10.12.2020, od 9. do 11:30 ure v okolju Zoom.

Na njem bomo govorili o naslednjih ključnih vsebinah:

  • Kako se razlikuje vloga marketinga pri prodaji B2B in B2C?
  • Kaj morajo o prodaji B2B vedeti marketingaši?
  • Vpliv koronavirusa na spremembe potreb in pričakovanj poslovnih kupcev?
  • 5 skupin poslovnih kupcev, ki jih moramo nagovarjati s svojim marletingom, ker ki jim prodajamo najlažje
  • 10 učinkovitih načinov za pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih doma in v tujini ter odnosih na daljavo
  • Kako sistematično pridobivamo prodajne priložnosti v sedmih korakih?
  • Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021 na eni strani A4?
  • In še več praktičnih nasvetov o trženju in prodaji B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.
  • Plus bonus: Preprosto orodje za izdelavo marketinškega načrta.

Webinar je namenjen direktorjem in vodenjem na področju trženja in prodaje ter vsem, ki ste odgovorni, ali vas zanima, kako izdelamo, ali ocenimo učinkovitost letnega marketinškega načrta za uspešno prodajo B2B v naslednjem letu.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

* Če ste morda mlajša in digitalna generacija, ki že od malega uporabljate zgolj računalniške naprave, naj pojasnim, da je A4 velikost strani dopisnega papirja.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...