Pojdi na glavno vsebino

Kako ohranjamo dolgoročne odnose in povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih?

Ponudniki izdelkov in storitev na področju B2B lahko prihodke pridobivamo na dva načina, ki sta prodaja obstoječim in novim kupcev.

V večini podjetij jih ustvarimo okrog 80 odstotkov in več z obstoječimi kupci, pri katerih je prodaja lažja in hitrejša.

Kljub temu pa imajo mnogi ponudniki pri njih še neizkoriščen prodajni potencial.

Ko sem pred skoraj dvajsetimi leti prevzel vodenje prodaje v bivšem podjetju, mi je direktor dejal, naj obstoječe kupce pustim lepo pri miru, ker nam ne bodo nikamor pobegnili in se posvetim iskanju novih.

Čeprav takšno razmišljanje takrat ni bilo usodno, so se do danes razmere precej spremenile, zato je bistveno bolj nevarno.

Zvestoba kupcev namreč ni samoumevna, temveč se moramo zanjo potruditi, za kar je pomembnih več dejavnikov, od spremljanja zadovoljstva, do ohranjanja medsebojne povezanosti.

Kot rečeno, pa imamo v večini podjetjih tudi možnosti za povečanje prodaje, ki jo lahko ponovno dosežemo na dva osnovna načina, ki sta količinsko povečanje in širjenje prodaje.

Prav širjenje prodaje ima dvojno korist, saj poleg povečanja prodaje prispeva tudi k večji poslovni povezanosti s kupci.

Če vas zanima, kako učinkovito ohranjamo dolgoročne odnose in povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 23.2.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Na njem boste med drugim izvedeli:

  • Pet razlogov, zakaj so obstoječi kupci zares pomembni
  • Kaj je ključni pogoj za dolgoročne odnose s poslovnimi kupci in kako ga izpolnimo
  • Kakšna je razlika med zadovoljstvom in pričakovanji kupcev
  • Kako preprečimo, da nam kupce prevzame konkurenca
  • Kateri sta dve osnovni možnosti za povečanje prodaje pri obstoječih kupcih
  • Kako širimo prodajo pri obstoječih kupcih in zakaj je to še posebej pomembno
  • Kako rešujemo reklamacije kupcev in jih spremenimo v prodajne priložnosti
  • In še več uporabnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker so lastne izkušnje pri prodaji B2B

Izobraževanje je namenjeno vodilnim in vsem, ki se ukvarjate s prodajo B2B.

Vse informacije in prijavnica so na tej povezavi.

Čeprav število udeležencev ni omejeno, se izplača odločiti čim prej, saj za prijave in plačila do petka, 27.1.2023, velja 20% popust.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...