Pojdi na glavno vsebino

Kako učinkovito komuniciramo s poslovnimi kupci za uspešno prodajo B2B?

Čeprav kratica B2B označuje sodelovanje med podjetji in/ali organizacijami, je prodaja odnos med ljudmi. 

Temelj za dobre odnose pa je učinkovita komunikacija, ki je eden od ključnih dejavnikov za uspešno prodajo. 

Komunikacijo lahko obravnavamo na različne načine, zato se tokrat spomnimo na običajen potek prodajnih procesov.

Ko se odločimo ali določimo, kaj želimo prodati, med obstoječimi in novimi kupci najprej poiščemo tiste, ki jih naša ponudba zanima.

Sledi ugotavljanje, ali so interesenti zares prodajne priložnosti, kar pomeni, da imajo dovolj velike potrebe, ki jih lahko rešimo s svojimi izdelki in storitvami.  

Pri tem se običajno srečujemo s poslovnimi in strokovnimi sogovorniki, ki imajo v zvezi s potrebami različne poglede in jih zanimajo drugačna vprašanja. 

Ko ugotovimo, kaj pričakujejo, jim razložimo ali predstavimo, kako jim s svojimi izdelki in storitvami lahko pomagamo izboljšati poslovanje ali izpolniti razne zahteve. 

Ker odločanje v poslovnem okolju navadno traja dalj časa, moramo aktivno spremljati nakupne procese in s svojim odnosom ohranjati zaupanje kupcev. 

Če smo pri navedenem učinkoviti, uspešno zaključimo prodajo s sklenitvijo pogodb ali pridobitvijo naročil. 

Vendar se takrat naše sodelovanje ne konča, saj zagotovo želimo, da so kupci stalni in jim po možnosti prodamo še več. 

Kot rečeno, vse to temelji na odnosih in komunikaciji s kupci, kar ima v poslovnem okolju svoja pravila, ki se jih lahko naučimo. 

Če vas zanima vse bistveno, kar moramo vedeti o komunikaciji s poslovnimi kupci za uspešno prodajo B2B, ali obnoviti svoje znanje, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 3.3.2022, od 9. do 11. ure v okolju Zoom. 

Na njem bomo govorili o naslednjih pomembnejših vsebinah:

  • Kakšne so ključne značilnosti današnjih poslovnih kupcev, ki jih moramo poznati
  • Tri vrste sogovornikov pri prodaji B2B in kaj jih pri nakupih najbolj zanima
  • Trde in mehke veščine pri komunikaciji s poslovnimi kupci
  • 10 načinov komunikacije s kupci, ki so pomembni za uspešno prodajo B2B
  • Kako med prodajnimi stiki odkrijemo kupce, ki so pripravljeni na nakupe
  • Kako ugotovimo, kaj so poslovni kupci pripravljeni kupiti in pod kakšnimi pogoji
  • Kako jim predstavimo svoje izdelke in storitve kot rešitve za njihove potrebe in pričakovanja
  • Kako spremljamo nakupne procese, ohranjamo zaupanje kupcev in uspešno zaključimo prodajo
  • Kateri so ključni pogoji za ohranjanje zvestobe in povečanje prodaje pri obstoječih kupcih
  • Posebnosti pri komunikaciji s poslovnimi kupci v virtualnem okolju 

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki se zavedate, da je komunikacija s poslovnimi kupci temelj za uspešno prodajo B2B in želite izvedeti, kako jo lahko še izboljšate. 

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Čeprav število mest ni omejeno, se izplača odločiti čim prej, saj do petka, 18.2.2022, velja popust za zgodnje prijave. 

Če bi pravila za učinkovito komunikacijo pri prodaji B2B raje izvedeli v obliki internega usposabljanja in prilagojeno dejavnosti svojega podjetja, pa mi sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...