Pojdi na glavno vsebino

Kako z webinarji pridobivamo potencialne kupce za uspešno prodajo B2B

Čeprav smo lani ob tem času verjeli, ali si vsaj želeli, da bo tekom leta koronavirus premagan, mu zaenkrat še ni videti konca.  

Zato nas bodo tudi letos spremljale omejitve pri druženju s kupci in predvsem odnosi na daljavo, čemur moramo prilagoditi svoje prodajne pristope. 

In ena od najbolj učinkovitih možnosti za pridobivanje potencialnih kupcev so zagotovo webinarji, če jih znamo izkoristiti.

Primerni so za sodelovanje z obstoječimi in novimi kupci doma in v tujini, za izdelke, storitve in zahtevnejše rešitve ter za kupce in ponudnike vseh velikosti. 

Prav tako jih lahko Izvajamo kot skupinske predstavitve ali za posamezne kupce.  

Zakaj o tem sploh govorimo? 

Ker jih uporablja dokaj malo ponudnikov in ker opažam, da tudi izvajalci večinoma ne izkoriščajo njihovega prodajnega potenciala. 

Čeprav se morda zdi, da o njih vemo že vse, se je pristop namreč uveljavil šele v zadnjih dveh letih, zato se lahko še marsikaj naučimo in izboljšamo. 

Če želite torej izvedeti ali se prepričati, ali in kako lahko z webinarji pridobivamo potencialne kupce za prodajo B2B doma in v tujini, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 20.1.2022, od 9. do 11.30 ure v okolju Zoom. 

Na njem bomo govorili o naslednjih vsebinah: 

  • Zakaj so webinarji učinkovita rešitev za pridobivanje kupcev doma in v tujini
  • Kako načrtujemo in izvedemo prodajno učinkovit webinar v desetih korakih?
  • Kako izberemo temo, ki bo pritegnila ciljne kupce?
  • Kako določimo termin in trajanje webinarja?
  • Kako pridobimo udeležence kot potencialne kupce?
  • Kako pripravimo prezentacijo, ki bo ohranjala pozornost udeležencev?
  • Dva osnovna načina za izvedbo prodajnih webinarjev ter njune prednosti in slabosti
  • 10 preizkušenih nasvetov za tehnično izvedbo webinarjev
  • Kako ravnamo s ciljnimi kupci in udeleženci pred, med in po webinarjih, da pridobimo potencialne kupce?
  • Pogoste napake pri webinarjih ter kako se jim izognemo
  • In še več praktičnih izkušenj, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje 

Izobraževanje je namenjeno vodilnim, ki ste odgovorni za prodajne rezultate, marketingašem in vsem, ki se s prodajo ukvarjate samostojno ter bi želeli webinarje uporabiti za uspešno prodajo B2B. 

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi. 

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...