Pojdi na glavno vsebino

Mnenja o knjigi

»Zelo dobre izkušnje. Ogromno resnic. Dobrodošli praktični nasveti. Skupna ocena: 4 do 5.«

Peter Frankl, direktor in glavni urednik poslovnega časnika Finance

»Pravkar smo v naši založbi izdali knjigo o prodaji, ki je po mojem mnenju boljša od večine ameriških knjig na isto temo. Samo v svoji pisarni imam več kot tisoč knjig, večinoma na temo prodaje, zato vem, o čem govorim.«

Aleš Lisac, avtor, predavatelj in marketinški svetovalec, Lisac&Lisac, d.o.o.

»Vse pohvale za  knjigo, ki je zares dobra, saj je končno ena, ki ni namenjena samo »kako prodati« za vsako ceno, temveč najprej kako razumeti kupca.«

Aleš Štempihar, direktor in svetovalec podjetja Askit d.o.o., predsednik IIBA Slovenia Chapter

Pred kratkim sem prebral knjigo Uživajmo v prodaji. Ker tudi sicer veliko berem in sem na to temo prebral že veliko, nisem imel posebnih pričakovanj. Knjige o prodaji so ponavadi lepo napisane, z velikimi nasveti, za katere je sicer lepo vedeti, vendar se jih v praksi težje uporabi.

Pri knjigi Uživajmo v prodaji pa me je takoj pritegnilo dejstvo, da o tem piše oseba, ki ima 20 letne izkušnje na področju prodaje podjetjem.

Že na začetku se zamisliš, saj te avtor pritegne s primeri iz prakse. Opiše možne odzive na situacijo in skozi diskusijo predstavi pravilen in nepravilen način prodaje. Rešitve, ki so dobre za stranko in prodajalca in psihološko ozadje nakupa. V knjigi je tudi nekaj testov, preko katerih lahko testirate sami sebe, koliko dejansko poznate psihologijo ljudi oz. odločevalcev v specifičnem podjetju. Naučil sem se predvsem tega, da se ljudje kot prodajalci velikokrat preveč postavimo v svojo kožo in sklepamo kako in kaj bi tem podjetjem prodalo. Pa ni prav. Ko se postaviš v vlogo stranke, ko razumeš ozadje odločanja, pomembnosti takih odločitev za stranko in rizika, takrat se veliko lažje prilagodiš situaciji in postaneš svetovalec, ki mi stranka zaupa in s katerim želi sodelovati. Kako to storiš je opisano v knjigi.

Knjigo priporočam podjetnikom, ki prodajajo podjetjem. Do veliko spoznanj lahko pridete tudi sami, vendar v kolikor imamo možnost, izkušnje in znanje črpati od nekoga, ki je v tovrstnem poslu že 20 let, je to odlična priložnost da se nekaj naučimo tudi iz tujih napak.

Knjiga ni branje za na plažo, ampak prodajno orodje - pripomoček, ki se ga lahko uporablja na dnevni bazi.

Tomaž Gorec, podjetnik, predavatelj in popotnik, www.zasluzek.org

Smo že kupili knjigo – fantastična literatura! Hvala za zbrane nasvete.

Gregor Matavž, Customer Care Center, Stroka.si, d.o.o.

»Najprej vam hvala, da ste napisali in izdali to knjigo, ki jo redno prebiram. Moram priznat, da mi je precej odprla oči, na žalost (ali na srečo, kakor vzameš) sem ugotovila, da precej stvari delamo zelo narobe. Čeprav izhajam iz marketinga in se ukvarjam z marketinškimi komunikacijami, sem na podlagi ocene v vaši knjigi zelo slab prodajnik, kar še ne pomeni, da ne morem postati odličen prodajnik.«

Meta G., podjetnica

»Vam moram priznat, da je knjiga, ki ste jo napisali, moja najboljša do zdaj, pa sem jih že nešteto prebral, kar se tiče prodaje.«

Toni Š., kamnosek in podjetnik

»Knjiga je zelo uporabna, saj vsebuje veliko praktičnih opisov in nasvetov. Želim vam čim več naročil.«

Mojca F., samostojna svetovalka

»Knjigo sem prebral nekaj dni nazaj in mi je ponudila novo dimenzijo razmišljanja in sedaj se boljše pripravljam preden začnem prodajni proces z poslovnim kupcem.«

Damir J., podjetnik

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...