Pojdi na glavno vsebino

Aktualno vprašanje: Zakaj z izobraževanji ne izboljšamo prodaje B2B?

Ali se udeležujete izobraževanj in usposabljanj, vendar pri lastnih, ali rezultatih svojih prodajnih sodelavcev, ne dosežete izboljšanja prodaje B2B?

Razlog je dokaj preprost.
 
Nazorno je opisan v uvodu knjige, ki jo je napisal eden od najbolj znanih ameriških predavateljev in svetovalcev na področju marketinga, prodaje in poslovne uspešnosti, ki pravi takole:

»Ko predavam na seminarjih, vedno začnem s trditvijo, da lahko vsakemu od udeležencev pomagam izboljšati prodajo. To lahko pričakujejo celo dokaj hitro. Marsikdo jo lahko podvoji v obdobju enega leta. 
In nato nadaljujem. Vse principe za povečanje prodaje, ki jih bom danes delil z vami, boste razumeli z lahkoto, saj so povsem logični. Prav tako se boste z njimi strinjali. Vedeli boste, da imam prav in da vam lahko zares pomagajo izboljšati prodajo.

Vendar kljub temu pri svojem delu ne boste ničesar spremenili.«
 
Kajti, če kljub koristnim nasvetom, ki jih prejmete na prodajnih izobraževanjih, še vedno vse počnete na enak način, ne morete pričakovati drugačnih rezultatov, kar velja tudi pri nas. 

Nagradno vprašanje pa se glasi, kdo je avtor navedenega citata?

Prvih pet, ki boste odgovorili pravilno, prejmete po pošti izvod prodajnega priročnika »Skrivnosti uspešne prodaje«.

Svoj odgovor lahko pošljete na naslov jure.habbe@uspesnaprodaja.si in sicer najkasneje do petka, 5.5.2023.

Če vas zanima, kako s prodajnim izobraževanjem in svetovanjem zares izboljšamo prodajo B2B, pa mi po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...