Pojdi na glavno vsebino

Naredimo načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021. Plus ideja za domiselno praznično darilo.

Naslednje leto bo vsaj na začetku dokaj drugačno od predhodnih, zato je priporočljivo, da temu prilagodimo tudi svoje prodajne načrte.  

Še lani ob tem času smo namreč veselo prejemali naročila, se s poslovnimi kupci dogovarjali za sodelovanje v naslednjem letu ter se ukvarjali z darili, voščilnicami in zabavami ob koncu za številne uspešnega poslovnega obdobja.  

Danes pa je slika precej drugačna.

V mnogo podjetjih imajo kljub globalnemu zdravstvenemu stanju še vedno dovolj, ponekod celo preveč naročil. 

Vendar je prav tako precej dejavnosti in veliko podjetij, kjer bodo posledice letošnjega dogajanja zares občutili šele naslednje leto. 

Kot sem omenil že večkrat, smo se v prejšnji t.i. finančni krizi pred desetletjem naučili marsikaj koristnega.  

Med drugim, da vsaka težava odpira tudi priložnosti, če jih znamo prepoznati in izkoristiti. 

Zaradi vsega tega prodajnega načrta ne moremo preprosto prepisati iz prejšnjega, temveč ga moramo vsaj v določenem delu prilagoditi spremenjenim razmeram. 

In pri tem se ponavlja nekaj značilnih vprašanj:  

  • Kje in kako naj v naslednjem letu zagotovimo dovolj naročil?
  • Kako naj nadomestimo izpad prodajnih stikov, ki smo jih pridobivali na sejmih in ob drugih srečanjih s kupi?
  • Kako naj z obstoječimi in novimi kupci najbolj učinkovito ravnamo pri odnosih na daljavo?
  • Katere načine komunikacije s kupci naj uporabimo za svoja prodajna sporočila?
  • Kako dosežemo produktivnost pri vodenju prodaje na daljavo in delu od doma? 

Če vas zanimajo odgovori na navedena in druga vprašanja, s pomočjo katerih boste lažje pripravili učinkoviti načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021, se nam pridružite na spletnem seminarju oziroma webinarju z naslovom »Naredimo načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021«, ki bo v četrtek, 26.11.2020, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.  

Na najem bomo govorili o naslednjih vsebinah:  

  • Kako koronavirus vpliva na spremembe potreb in pričakovanj ter prodajne priložnosti pri obstoječih in novih poslovnih kupcih?
  • Kako ohranjamo zvestobo in obseg naročil ključnih kupcev?
  • Kako povečamo prodajo in širimo sodelovanje z obstoječimi kupci?
  • Kako najdemo prodajne priložnosti pri novih kupcih z odnosi na daljavo?
  • Kaj moramo vedeti za učinkovita srečanja s kupci v virtualnem okolju?
  • Kako smo motivirani in učinkoviti pri delu od doma?
  • Kako izdelamo načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021?
  • In še več praktičnih nasvetov za uspešno prodajo poslovnim kupcem, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.  

Webinar je namenjen vodilnim in vsem, ki se s prodajo poslovnim kupcem ukvarjate samostojno ter želite preveriti, utrditi ali razširiti svoje znanje.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

In še ideja za praznično darilo.

Gre za izdelek, ki je namenjen zabavnemu in ustvarjalnemu druženju s svojimi najbližjimi, doseganju ciljev in spominom na nepozabna skupna doživetja.

Pomaga nam pri kakovostnem preživljanju prostega časa brez pametnih telefonov in računalnikov, ki nas odtujujejo.

Trenutno so na voljo različice za družine, pare in najboljše prijatelje, ki so primerne za vse generacije.

Zamisel in izvedba je delo dveh mladih ustvarjalcev, ki jima pomagam pri promociji in bosta vesela naše podpore.

Vse informacije pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...