Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

25 kradljivcev časa pri vodenju in prodaji B2B ter kako se jih znebimo

Ali vam stalno primanjkuje časa in je vsak delovni dan prekratek? Imate občutek, da pri svojem delu niste učinkoviti, da ne naredite dovolj? Ali se morda čudite in zavidate sodelavcem, ki v enakem času opravijo vse in še več?

Pogost razlog za takšne občutke in posledice so kradljivci časa.

Gre za različne dejavnosti, s katerimi po nepotrebnem porabljamo lastni in delovni čas svojih sodelavcev ter se jih običajno niti ne zavedamo.

Nadaljuj z branjem

Ali tudi vam pri vodenju in prodaji B2B stalno zmanjkuje časa?

Čeprav se dogaja od nekdaj, mnogim zares zmanjkuje časa za vse, kar bi pri svojem delu morali in želeli narediti.

Včasih smo za takšne posameznike dejali, da so slabo organizirani, danes pa je postalo pomanjkanje časa ena od večjih težav tudi pri vodenju in prodaji B2B.

Kajti, stalna časovna stiska je slaba iz več razlogov.

Nadaljuj z branjem

Kako uspešno obvladujemo stres pri vodenju in prodaji B2B?

Ali se vam pogosto dogaja, da ste ves dan nemirni, razdražljivi in imate težave s spanjem? To so namreč značilni znaki stresa zaradi obremenitev in skrbi pri delu.

Vendar so šele začetek. Sledijo telesne in duševne spremembe, kot so nihanje teže, bolečnine v čeljustih, prsih, želodcu ali križu, prebavne motnje ter občutki nemoči, zaskrbljenosti, depresija in podobno.

In nato kronične bolezni, med katerimi prevladujejo bolezni srca in ožilja, ki so v Sloveniji najpogostejši vzrok smrtnosti in zaradi katerih je življenjska doba moških in žensk na vodilnih položajih krajša od drugih.

Nadaljuj z branjem

Kako sklepamo boljše posle z manj popusti in drugimi ugodnostmi za kupce pri prodaji B2B?

Ali želite, da bi kot ponudnik pri prodaji B2B dosegali boljše cene in druge prodajne pogoje, vključno s plačilnimi?

To je odvisno od naših spretnosti in izkušenj pri dogovorih s kupci, kar imenujemo pogajalske sposobnosti.

Pri čemer je marsikdo zagotovo opazil, da so pogovori s kupci zahtevnejši, kot so bili v preteklosti.

Nadaljuj z branjem

NOVO: Zlata pravila za uspešna pogajanja z novimi in obstoječimi kupci pri prodaji B2B

Pogajanja s kupci pri prodaji B2B so dosti več kot samo dogovori o popustih in končnih cenah.
 
Namenjena so uskladitvi različnih vprašanj za izvedbo pogodb in naročil, od katerih je odvisna uspešnost poslov in obojestransko zadovoljstvo pri sodelovanju s kupci nasploh.
 
Kajti, če imamo občutek, da nas kupci izkoriščajo, so temu primerni tudi odnosi, za kar pa smo večinoma krivi sami.

Nadaljuj z branjem

Aktualno vprašanje: Zakaj z izobraževanji ne izboljšamo prodaje B2B?

Ali se udeležujete izobraževanj in usposabljanj, vendar pri lastnih, ali rezultatih svojih prodajnih sodelavcev, ne dosežete izboljšanja prodaje B2B?

Razlog je dokaj preprost.
 
Nazorno je opisan v uvodu knjige, ki jo je napisal eden od najbolj znanih ameriških predavateljev in svetovalcev na področju marketinga, prodaje in poslovne uspešnosti, ki pravi takole:

Nadaljuj z branjem

Test: Ocenite učinkovitost ravnanja s ključnimi kupci pri prodaji B2B

Ali uporabljate kriterije, po katerih določate svoje ključne kupce? Ali imate določeno, kdo je odgovoren za odnose z vsakim posameznim ključnim kupcem? Ali imate izdelana jasna navodila za ravnanje s ključnimi kupci?

To so samo tri vprašanja, na katera v redkih podjetjih odgovorijo pritrdilno.

Kar je slabo, saj so temelji za dolgoročno sodelovanje s kupci, od katerih smo poslovno najbolj odvisni.

Nadaljuj z branjem

Pet razlik med ravnanjem s ključnimi kupci in prodajo B2B, ki jih moramo poznati

V našem poslovnem okolju dokaj redko srečujemo skrbnike ključnih kupcev, ki se ves delovni čas ukvarjajo s kupci, od katerih so v podjetjih poslovno najbolj odvisni.

Pri večini ponudnikov smo zanje zadolženi vsi v prodaji, ki moramo stalno pridobivati tudi nove kupce.

Zato je toliko bolj pomembno, da poznamo razlike med obema področjema.

Nadaljuj z branjem

Webinar: Kaj moramo vedeti o ravnanju s ključnimi kupci pri prodaji B2B

Številnim podjetjem prihodki naraščajo, kar je odlična novica in pomeni, da pridobivajo nove kupce, ali povečujejo obseg naročil pri obstoječih.

Vendar ima rast tudi svoje pasti, med katerimi je zagotovo glavna skrb, da bomo kupce obdržali in bodo pri nas kupovali stalno ali vedno znova.

To še posebej velja za kupce, od katerih smo poslovno najbolj odvisni in so naši ključni kupci.

Nadaljuj z branjem

Kako in zakaj smo konkurentu prevzeli dva ključna kupca pri prodaji B2B?

To je resnična in poučna izkušnja, ki se lahko zgodi v vsakem podjetju.

Večina ponudnikov izdelkov in storitev imamo poslovne kupce, od katerih smo najbolj odvisni in so naši ključni kupci, čeprav o njih običajno niti ne razmišljamo na takšen način.

Zato je toliko bolj boleče, če nas zapustijo, ali jih prevzame konkurenca.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...