Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

15 učinkovitih strategij za uspešno prodajo B2B v času krize

Če je še pred dobrima dvema tednoma kazalo, da je koronavirus motnja, ki bo minila do konca meseca, je sedaj najbrž vsem jasno, da ni tako. 

Čeprav so dejavnosti in podjetja, ki služijo, kot še nikoli, ima velik del gospodarstva težave na vseh področjih. 

Zaustavitev proizvodnje in izvajanja storitev, upad produktivnosti zaradi dela zaposlenih od doma, oteženo ali onemogočeno sodelovanje z dobavitelji, padec prodaje, izvedbe naročil, prihodkov in likvidnosti ter splošno zmanjšanje kupne moči, so samo najbolj očitne posledice največje svetovne krize v povojni zgodovini. 

Zato je že čas, da resno premislimo o svojih prodajnih strategijah in se prilagodimo novim razmeram, ki jih verjetno še ne bo kmalu konec.

Nadaljuj z branjem

10 nasvetov za prodajne aktivnosti v času, ko svet stoji

Zaradi koronavirusa se je poslovanje številnih podjetij močno upočasnilo, ali celo ustavilo, kar je omrtvilo tudi prodajo.  

Kar seveda ne pomeni, da pri čakanju na konec epidemije povsem prekinemo svoje prodajne dejavnosti. 

Vendar pa jih moramo prilagoditi trenutnemu stanju, sicer lahko pri odnosih s poslovnimi kupci naredimo nepopravljivo škodo. 

Zato navajam deset nasvetov za prodajne aktivnosti v času krize, ko smo se skupaj s kupci iz delovnega in poslovnega preselili v domače okolje.

Nadaljuj z branjem

Kako smo uspešno prodajali v času krize in kaj smo se naučili? Plus darilo.

Čeprav se današnje razmere precej razlikujejo od gospodarske krize izpred desetih let, imajo tudi nekaj skupnega.  

Zato najbrž ne bo odveč, če se spomnimo, kako smo takrat dokaj uspešno prodajali svoje izdelke in storitve ter kaj smo se naučili.

Nadaljuj z branjem

Kako stalnim poslovnim kupcem prodamo več in po višjih cenah

Ali verjamete, da bi svojim stalnim poslovnim kupcem morali prodati več ter doseči boljše cene? 

Gre še za eno področje, na katerem v podjetjih opažam precej neizkoriščenih priložnosti.  

Osnovna načina za povečanje prodaje sta namreč dva.

Nadaljuj z branjem

Zakaj prodajne akcije pri poslovnih kupcih ne delujejo, kot bi želeli

Težavo, o kateri govorimo tokrat, opažam v mnogih podjetjih. 

Začne se, ko se iz takšnega ali drugačnega razloga v podjetju odločijo, da želijo povečati prodajo svojih izdelkov, storitev ali rešitev ter napolniti svoj prodajni lijak. 

In takrat pride na vrsto prodajna akcija ali kampanja.

Nadaljuj z branjem

Delavnica: Kaj morajo za uspešno prodajo B2B vedeti novinci

V zadnjem času opažam, da se v prodaji poslovnim kupcem pojavlja precej novincev, ki imajo dokaj podobne težave. 

Prva in glavna je pomanjkanje temeljnega prodajnega znanja. V podjetjih so sicer deležni strokovnega usposabljanja in ponekod tudi prodajnega mentorstva, vendar se prodaje ne morejo naučiti zgolj z opazovanjem in posnemanjem svojih sodelavcev. 

Nadaljuj z branjem

Tri vrste zaupanja, ki jih moramo pridobiti za uspešno prodajo B2B

Kot vemo, je eden od ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B zaupanje poslovnih kupcev. 

Ker o tem govorimo ves čas, samo spomnimo, zakaj je zares pomembno.  

Poslovni kupci so odgovorni za sprejemanje svojih nakupnih odločitev in pri tem ne želijo narediti napak. 

Drugo dejstvo pa je, da zaupanje ni eno samo, temveč moramo pridobiti tri vrste zaupanja.

Nadaljuj z branjem

Kako pridobivamo naročila poslovnih kupcev v petih korakih

Večino naročil novih in obstoječih poslovnih kupcev pridobimo v značilnem prodajnem procesu, ki ima pet korakov.  

Vsak od njih pa ima svoje posebnosti in pravila, kako ga najbolje izpeljemo. 

In čeprav je vsak prodajni stik nekaj posebnega, je večji del procesa precej podoben in se nanj lahko dokaj dobro pripravimo vnaprej.  

Za katerih pet faz prodaje gre in kakšne so njihove glavne značilnosti?

Nadaljuj z branjem

Kako komuniciramo z današnjimi kupci za uspešno prodajo B2B

Imate odlične izdelke, storitve, ali rešitve, vendar jih ne prodate, kolikor bi želeli? Opažate, da so poslovni kupci danes zahtevnejši, kot so bili v preteklosti? Ali pogosto zavrnejo vaše ponudbe z odgovorom, da ste predragi? 

Današnjo temo sem pred kratkim ponazoril z naslednjo izkušnjo.  

Čisto na začetku kariere mi je sodelavec izročil kup prospektov izdelkov, s katerimi smo se ukvarjali ter mi naročil, naj si jih čim bolje zapomnim, da bom kupce lažje prepričal za nakup. 

In tako sem razmišljal dolga leta.

Nadaljuj z branjem

20 načinov, kako najdemo kupce za uspešno prodajo B2B

Koliko načinov uporabljate za iskanje prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev? Tri, pet, deset? 

Pred kratkim sem prebral članek, v katerem avtor pravi, da jih uporablja dvajset in predlaga enako. Ker različni pristopi v določenem času in pri različnih kupcih delujejo drugače. 

Že pred nekaj leti pa je drug avtor zapisal, da naj jih uporabljamo tri do največ pet. Ker sicer preveč razpršimo svoj čas in energijo ter pri nobenem nismo dovolj učinkoviti. 

Kakšen je torej pravilen odgovor in zakaj?

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...