Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Kako sem prekršil pravilo za uspešno prodajo B2B in zapravil posel

To se ni zgodilo pred desetletji, temveč pred nekaj leti in kot izkušenemu v prodaji poslovnim kupcem. 

Iz uglednega podjetja so nas povabili na predstavitev izdelka, ki ga dobro poznam in se o njem vedno z veseljem pogovarjam s potencialnimi kupci. 

Poleg tega je njegova uporabnost dokaj preprosta, zato skoraj ni možnosti, da je kupci ne bi razumeli.

Nadaljuj z branjem

Prodaja B2B kot izziv, namesto stresa in slabe volje

Mnogim prodaja poslovnim kupcem predstavlja stres in slabo voljo.

In eden od pomembnejših vzrokov za to je, da se s prodajo B2B ukvarjamo brez predhodnega znanja, saj zanjo nimamo formalnega in celovitega izobraževanja.
 
Kako se torej večina (na)uči prodaje?

Nadaljuj z branjem

Poletna Online šola prodaje: Postanite specialist(ka) za uspešno prodajo B2B

Čeprav večina avtorjev in predavateljev prodajo obravnava kot eno, to ne drži. 

Prodaja poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) se namreč razlikujeta v več pomembnih dejavnikih, zato ni vseeno, s katerim področjem se ukvarjamo. 

Poleg tega pa je prodaja B2B doma in v tujini postala zahtevnejša, kot je bila še v bližnji preteklosti.

Nadaljuj z branjem

Kako in zakaj smo pri prodaji B2B s predstavitvami povsem povozili konkurenco?

Čeprav se najbrž zdi, da gre za samohvalo, naslovna trditev povsem drži.  

Naša referenčna lista je namreč izgledala kot lestvica stotih največjih podjetij, seznam slovenskih bolnišnic ali spisek državnih ustanov. 

Seveda se to ni zgodilo čez noč, temveč smo za pripravo prodajno učinkovitih predstavitev potrebovali nekaj časa.

Nadaljuj z branjem

5 vrst predstavitev, ki jih moramo poznati za uspešno prodajo B2B

Predstavitve ali prezentacije spadajo med najbolj učinkovite pristope pri prodaji poslovnim kupcem, če jih znamo izkoristiti.  

Zato je priprava prepričljivih, učinkovitih in uspešnih predstavitev ena od pomembnejših prodajnih veščin.  

Vendar na žalost dokaj redki razumejo, kakšen je njihov današnji pomen in kaj moramo z njimi doseči, saj njihov namen ni več enak, kot je bil pred dvajsetimi leti.

Nadaljuj z branjem

Kako izvajamo prepričljive predstavitve za uspešno prodajo B2B?

Pri prodaji poslovnim kupcem moramo v večini primerov tako ali drugače predstaviti svoje izdelke, storitve in rešitve. 

To je lahko razlaga posameznemu sogovorniku, ali zahtevnejša prezentacija, ki je namenjena več predstavnikom kupcev iz različnih področij. 

Ob tem se je v zadnjem letu zgodila še ena velika sprememba in sicer, da večino predstavitev izvajamo na daljavo in v virtualnem okolju.

Nadaljuj z branjem

Je Linkedin zares samo izguba časa ali je neizkoriščena prodajna priložnost?

Dejstvo je, da je Linkedin najbolj uveljavljeno poslovno družbeno omrežje, ki ga bolj ali manj redno pri nas spremljajo tisoči, po vsem svetu pa stotine milijonov ljudi. 

Nekateri zgolj za zabavo in informiranje, drugi za kadrovanje, to pomeni iskanje kadrov ali (boljše) zaposlitve in tretji za pridobivanje prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev. 

Kot smo že govorili, imamo za to sicer različne možnosti.

Nadaljuj z branjem

Trije učinkoviti načini, kako najdemo nove kupce za uspešno prodajo B2B

Najbolj pogosto vprašanje pri prodaji B2B, s katerim se ukvarja tudi večina avtorjev, ki izobražujejo in svetujejo na tem področju, je pridobivanje stikov s potencialnimi novimi kupci. 

Čeprav so se možnosti zaradi koronavirusa nekoliko skrčile, jih je še vedno precej. 

Med njimi izstopajo tri, s katerimi morebitne nove kupce najdemo najbolj hitro in učinkovito.

Nadaljuj z branjem

Postanite mojster (ali mojstrica) prodaje B2B z uporabo Linkedina

V preteklih nekaj mesecih ali letih je marsikdo ugotovil, da Linkedin ni čarobna rešitev in obupal nad njegovo uporabnostjo pri prodaji B2B.  

Vendar takšno prepričanje ne drži.  

Dejstvo je, da ga poslovna javnost spremlja in kjer so kupci, med njimi vedno lahko najdemo svoje prodajne priložnosti. 

Zato Linkedin je učinkovito orodje pri prodaji B2B, če ga znamo izkoristiti.

Nadaljuj z branjem

10 pogostih napak pri prodaji kompleksnih izdelkov, storitev in rešitev

Kot smo govorili že večkrat, prodaja poslovnim kupcem ni ravno znanost, čeprav tudi ni preprosta. 

Njihovi nakupi namreč potekajo na pretežno ustaljen način, na kar se lahko pripravimo in tako dosežemo, da naši prodajni rezultati niso odvisni predvsem od občutkov. 

Vendar pri ponudnikih že leta opažam značilne in dokaj banalne napake, ki občutno vplivajo na uspešnost prodaje. 

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...