Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Covid-19: Kako pridobivamo priložnosti in kupce pri prodaji B2B na daljavo?

Če zaradi koronavirusa tega še niso naredili doslej, bodo morali marsikje spremeniti svoje marketinške in prodajne pristope. 

Kot vemo, imamo mnogo podjetij, pri katerih pandemija ne vpliva na prodajo in so jo ponekod celo povečali.  

In številne druge, kjer so – ali bodo kmalu – prodajni lijaki v veliki meri presahnili, saj ustaljeni načini pridobivanja kupcev ne delujejo več.

Nadaljuj z branjem

Ali načrtujete letno ali strateško prodajno konferenco?

Letne in strateške prodajne konference so dokaj uveljavljena praksa v številnih podjetjih, čeprav jih morda imenujejo drugače. 

Gre namreč za pregled doseženih rezultatov v preteklem in načrte za prihodnje enoletno ali večletno obdobje.  

Kadar imajo v podjetjih razvejano prodajno mrežo v tujini, pa je pogosto hkrati edina priložnost, ko se zberejo vsi njihovi predstavniki.

Nadaljuj z branjem

Kako se znebimo nelagodja, odpora ali strahu pri prodaji B2B?

Če pri prodaji poslovnim kupcem občutite nelagodje, odpor ali strah, imam dobro novico.  

In sicer, da vse to lahko odpravimo, če se vsaj malo potrudimo. 

Kot smo že govorili, odpor izhaja iz potrošniških izkušenj, kjer nas ponudniki stalno oblegajo s svojimi reklamami in ponudbami. 

Nelagodje je običajno povezano z izdelčnim prodajnim pristopom, ki temelji na predstavitvah izdelkov in storitev, ki jih želimo prodati.  

Strah pa je posledica negativnih izkušenj z bolj ali manj neprijaznimi zavrnitvami kupcev, ki nas osebno prizadenejo.

Nadaljuj z branjem

Aktualno: Kako uspešno prodajamo B2B, ne da bi prodajali?

Precej zaposlenih, ki se z njo ukvarjajo, ali kakorkoli sodelujejo, ima do prodaje poslovnim kupcem manjši ali večji odpor, ali pa je odkrito ne marajo.

Ko smo se na primer pred časom dogovarjali za interno izobraževanje, me je vodja prodaje posebej opozoril, naj jo omenjam čim manj, saj njegovi sodelavci ne marajo niti slišati, da se ukvarjajo s prodajo. 

In takšno razmišljanje še zdaleč ni osamljeno.

Nadaljuj z branjem

Brezplačno: Kako dosežemo trajno uspešnost prodaje B2B?

V vsakem podjetju bi zagotovo želeli, da prodaja poslovnim kupcem deluje kot dobro podmazan stroj, ter ne bi bilo treba ves čas skrbeti, kje bodo pridobili naročila in kakšni bodo poslovni rezultati. 

Ponekod tako tudi je, čemur pravimo trajno uspešno prodaja.  

V primerjavi z drugimi, kjer imajo prodajne krivulje nenehne vzpone in padce, ali so v najslabšem primeru usmerjene celo navzdol. 

Trajno uspešna prodaja ima dve glavni značilnosti, ki sta rast prihodkov in dobičkonosnosti naročil.

Nadaljuj z branjem

Ali marketing delate na polno, prodajni lijak pa je dokaj prazen?

Če se z marketingom trudite, prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev pa ni od nikjer, so najbolj pogosto trije razlogi.  

Prva je, da kupci po izdelkih, storitvah ali rešitvah nimajo potreb in jih zato ne zanimajo. 

Druga možnost je, da uporabljate napačne pristope.  

In tretja, da so pristopi sicer pravi, vendar jih uporabljate na napačen način.

Nadaljuj z branjem

Kaj pomeni prodajni pristop HOPE in zakaj v večini primerov ne deluje?

Če odmislimo trenutne razmere zaradi koronavirusa, lahko podjetja poenostavljeno razdelimo v dve skupini.  

Prva, kjer kljub občasnim motnjam brez posebnih težav dosegajo cilje in pogosto tudi povečujejo prodajo.  

In druga, kjer se vsak dan znova sprašujejo, kje in kako bi pridobili prodajne priložnosti in kupce. 

Predvsem za slednje je pogosto značilna prodaja, ki jo tuji avtorji označujejo z besedo HOPE.

Nadaljuj z branjem

Webinar: 15 načinov za pridobivanje poslovnih kupcev, ki so uporabni v vsakem podjetju

V številnih podjetjih je ključni dejavnik za uspešno prodajo poslovnim kupcem redno pridobivanje kakovostnih prodajnih priložnosti. 

To pomeni stikov z osebami, ki imajo potrebe, težave ali cilje, ki jih rešujejo njihovi izdelki in storitve ter so se pripravljene pogovarjati o sodelovanju. 

Večina temu pravi povpraševanja, vendar obstaja precejšnja razlika.

Nadaljuj z branjem

Kako izboljšamo prodajo B2B z metodo SPIN Selling in uporabo pravih vprašanj?

Ena od najpomembnejših veščin pri prodaji poslovnim kupcem je zastavljanje pravih vprašanj, ob pravem času in na pravilen način. 

Zakaj?  

Temelji za izboljšanje in povečanje prodaje B2B so razumevanje potreb kupcev ter kaj, s kakšnimi pričakovanji in za kakšno ceno so pripravljeni kupiti. 

Šele na podlagi teh podatkov jim lahko svoje izdelke in storitve predstavimo – in uspešno prodamo – kot najboljšo možno rešitev, ki jim v celoti ustreza.

Nadaljuj z branjem

Naredimo uporaben načrt za prodajo B2B po koncu dopustov!

Za zadnjo tretjino leta, ko v mnogih podjetjih ustvarijo velik del letnih prihodkov, imamo dve možnosti.  

Prva je, da se sprijaznimo, kako bo letošnje leto zaradi koronavirusa pač slabo in upamo, da se čim prej vrnemo v prejšnje stanje.  

Druga možnost pa je, da že preko poletja razmislimo, na kakšen način se bomo po dopustih lotili pridobivanja novih prodajnih priložnosti in kupcev.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...