Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Dvodnevno online usposabljanje za skrbnike ključnih kupcev (KAM)

Dokaj redka podjetja imajo skrbnike ključnih kupcev, ki se načrtno ukvarjajo z najbolj pomembnimi kupci.   

Pri večini je to namreč prepuščeno zaposlenim v prodaji, ki iščejo tudi prodajne stike in priložnosti pri novih kupcih. 

Vendar se področji prodaje B2B in ravnanja s ključnimi kupci dokaj razlikujeta, zato moramo uporabljati drugačne pristope in veščine.

Nadaljuj z branjem

Kako učinkovito preprečimo, da nam ključne poslovne kupce prevzame konkurenca?

Po desetletju dokaj stabilnega poslovanja, se v zadnjih dveh letih dogajajo spremembe, ki lahko občutno vplivajo na odnose s poslovnimi kupci.  

To v najslabšem primeru pomeni, da jih izgubimo, ker nam jih prevzame konkurenca.  

Kar je še posebej boleče, če gre za ključne kupce.

Nadaljuj z branjem

Ali in kako lahko učinkovito upravljamo tveganja na prodajnem področju?

Prodaja nikoli več ne bo takšna, kakršna je bila. 

Koronavirus je namreč spremenil odnose v podjetjih in organizacijah ter med kupci in ponudniki, ki se nikdar ne bodo v celoti vrnili na ustaljene tire pred pandemijo. 

Kaj vse se je spremenilo, kar vpliva na prodajo? 

Nadaljuj z branjem

Zakaj lahko s svojo strokovnostjo zapravljamo posle in kako se temu izognemo?

Pred časom sva z direktorjem manjšega podjetja govorila o enem od njegovih prodajnih sodelavcev.  

Povedal je, da je bil deležen več strokovnih usposabljanj pri nas in v tujini, vendar vseeno nima nobenih prodajnih rezultatov.  

To omenjam, ker gre za značilen primer zgrešene predstave, da za uspešno prodajo B2B potrebujemo obilico strokovnega znanja.

Nadaljuj z branjem

Zakaj strokovno znanje za uspešno prodajo B2B ni dovolj?

Ko se pri prodajnih izobraževanjih z udeleženci pogovarjamo, kako se predstavijo potencialnim kupcem, opisujejo svoje podjetje ter izdelke in storitve.  

Vsi, brez izjeme. 

Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar sta takšna miselnost in pristop danes zastarela ter manj učinkovita kot v preteklosti.

Nadaljuj z branjem

Kaj morajo o prodaji B2B vedeti tehnični in drugi strokovnjaki?

Pri prodaji B2B v mnogih primerih potrebujemo tehnične in druge strokovnjake, kar ima dobre in slabe plati.  

Dobra je, ker tako krepimo zaupanje kupcev, da zares razumemo njihove potrebe in jim nudimo prave rešitve.  

Slaba pa, da nam lahko strokovnjaki pri prodaji včasih naredijo več škode kot koristi.

Nadaljuj z branjem

Trije učinkoviti pristopi za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B

Pri prodaji B2B imamo dve možnosti.   

Prva je prodaja obstoječim kupcem, s katerimi že sodelujemo in druga novi kupci, s katerimi želimo sodelovati. 

In pri slednjih se pogosto zastavlja vprašanje, kako z njimi najlažje navežemo stike ter ugotovimo, kakšne so naše možnosti za sodelovanje. 

Nadaljuj z branjem

Kako se znebimo neprijetnih občutkov ob pridobivanju poslovnih kupcev po telefonu?

Čeprav so telefonski klici najhitrejši način za pridobivanje kupcev pri prodaji B2B, jih večina ne mara. 

Glavni razlogi so nelagodje, da ljudi motimo ali celo nadlegujemo pri njihovemu delu ter strah prej neprijaznimi sogovorniki in zavrnitvami. 

Kot sem že omenil, telefon pri prodaji poslovnim kupcem uporabljam preko trideset let in imam zanemarljivo malo neprijetnih pogovorov.

Nadaljuj z branjem

Kako po telefonu najdemo kupce za uspešno prodajo B2B?

Kljub vsem sodobnim tehnologijam in digitalnemu trženju je telefon še vedno najbolj učinkovito orodje pri prodaji B2B, če ga znamo pravilno uporabljati.  

Zakaj? 

Ker nam ni treba čakati odzivov kupcev na naša prodajna sporočilo, ki jih pošiljamo po elektronski pošti ali objavljamo v poslovnih, strokovnih in družbenih medijih, temveč odgovore dobimo takoj.

Nadaljuj z branjem

13 načinov za pridobivanje kupcev pri prodaji B2B in kako delujejo

Kadar se pogovarjamo o tej temi, večina pove, da kot ponudniki za pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih uporabljajo dva do tri načine.  

Zato je za marsikoga najbrž presenetljiv podatek, da smo jih v praksi preizkusili več kot dvajset, od hladnega klicanja, do partnerskega marketinga in tržnih raziskav. 

Nekatere smo prej ali kasneje opustili, vendar je izbira še vedno precej večja kot kažejo običajne številke.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...