Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Kako lahko vsak hitro izboljša svojo prodajno uspešnost?

Za osebno uspešnost pri prodaji poslovnim kupcem, torej B2B, so ključni trije dejavniki: prodajne sposobnosti, produktivnost in motivacija.   

Ker smo o pristopih, ki nam pomagajo pri prodajnih sposobnostih, govorili že veliko, se tokrat posvetimo drugima dvema vprašanjema. 

Predvsem zato, ker sta se pri delu od doma produktivnost in motivacija marsikje opazno poslabšali.

Nadaljuj z branjem

7 koristi učinkovitega upravljanja delovnega časa pri vodenju in prodaji B2B

Pred kratkim sem prebral članek, v katerem avtor razlaga, kako lahko z upravljanjem časa hitro in preprosto zaslužimo veliko denarja.  

Njegov nasvet se glasi, naj vsak dan vstanemo četrt ure prej kot običajno, petnajst minut množimo s številom delovnih dni in zneskom, ki ga zaslužimo v eni uri ter izračunamo dodatni prihodek. 

Tako preprosto sicer ni, vendar z učinkovitim upravljanjem delovnega časa pri vodenju in prodaji B2B lahko pridobimo več pomembnih koristi.

Nadaljuj z branjem

Kako pri vodenju in prodaji B2B učinkovito upravljamo čas in izboljšamo svojo uspešnost?

Ko govorimo o času pri vodenju in prodaji B2B, se najbolj pogosto srečujemo z dvema težavama.  

Prva je stalno oziroma kronično pomanjkanje časa za vse obveznosti. 

Druga težava pa je, kadar kljub ogromno dela in polni zasedenosti nismo dovolj uspešni. 

Upravljanje časa ima torej dva ključna dejavnika, ki sta količina in kakovost.

Nadaljuj z branjem

Kam in zakaj se najbolj splača vložiti denar za prodajno izobraževanje?

Čeprav prodaja B2B ni ravno znanost, za uspešne rezultate potrebujemo prodajne sposobnosti, ki jih zagotovo ne pridobimo v šolah. 

Sestavljajo jih štirje ključni dejavniki, ki so osebnostne lastnosti, znanje, veščine in izkušnje. 

In eno od pogostejših vprašanj je, kam in zakaj se nam najbolj splača vložiti denar za izobraževanje, kadar želimo izboljšati prodajo.  

Nadaljuj z branjem

25 pogostih težav pri vodenju prodaje B2B in kako jih lahko rešimo

Pri vodenju prodaje poslovnim kupcem se srečujemo z različnimi težavami, ki jih vodilni na drugih področjih ne poznajo.  

Nekaterih se morda niti ne zavedamo, ali pa se nam zdijo samoumevne in zato ne iščemo rešitev. 

Čeprav jih običajno ni malo, je dobra novica, da vse ali vsaj večino lahko rešimo, če se jih lotimo na primeren način.

Nadaljuj z branjem

NOVO: Pomladna Online akademija vodenja za uspešno prodajo B2B

Če ste s prodajo poslovnim kupcem in svojimi rezultati v podjetju zadovoljni, je to super in kar tako naprej.  

Če niste, pa je treba nekaj spremeniti, ker če vse počnemo na enak način, ne moremo pričakovati drugačnih rezultatov. 

In za spremembe, s katerimi izboljšamo in povečamo prodajo, so odgovorni vodilni, torej direktorji in vodje prodaje.

Nadaljuj z branjem

Kako smo pridobili deset sestankov z novimi kupci pri prodaji B2B v dveh tednih?

Prodaja poslovnim kupcem je v precejšnji meri igra številk.  

Več stikov s ciljnimi kupci naj bi pomenilo več prodajnih priložnosti ter več naročil. In obratno, o čemer smo govorili že prejšnjič.  

Zato je današnja vsebina posvečena predvsem številkam. 

Nadaljuj z branjem

Trije glavni vzroki, zakaj pri prodaji B2B nimamo dovolj naročil

Čeprav se morda zdi, da je težav pri prodaji poslovnim kupcem nešteto, so glavni vzroki v resnici samo trije. 

In če jih uspešno rešimo, smo na dobri poti, da pridobimo tudi več naročil. 

Za katere tri vzroke gre in kako vplivajo na uspešnost prodaje B2B?

Nadaljuj z branjem

Sedem načinov za pridobivanje stikov z novimi kupci za uspešno prodajo B2B

V večini podjetij je eden od največjih izzivov pri prodaji B2B pridobivanje stikov z novimi poslovnimi kupci. 

To pomeni s sogovorniki, ki nas vsaj na začetku ne poznajo in našega stika ne pričakujejo. 

Kajti, kot vemo, povečanje prodaje, kar je običajno cilj, težko dosežemo samo pri svojih obstoječih kupcih, temveč moramo poiskati tudi nove.

Nadaljuj z branjem

NOVO: 21 nasvetov za povečanje prodaje B2B v VAŠEM podjetju

V vsakem podjetju, kjer se ukvarjajo s prodajo poslovnim kupcem, jo lahko povečajo, če to želijo.  

Za takšno trditev poznam najmanj dva dokaza. 

Prvi so lastne izkušnje, saj še nisem srečal podjetja, kjer ne bi imeli možnosti za izboljšave. Drugi pa so rastoča podjetja, ki prodajo povečujejo iz leta v leto in so prav tako dokaz, da jo vedno lahko še povečamo.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...