Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Kako poslovnim kupcem uspešno prodajamo v času recesije?

Mnenja, ali bolje rečeno izkušnje, kaj se dogaja in kaj nas čaka, so različna. Nekateri pravijo, da se jim ohlajanje gospodarstva že precej pozna. Drugi trdijo, da je kriza samo medijska tema in je – še – ni.

V vsakem primeru pa je dobro biti pripravljen tudi na možnost recesije, kakršno smo doživeli pred približno desetimi leti.

Zato najbrž ne bo odveč, če se spomnimo, kaj se je takrat dogajalo in kako smo ukrepali.

Nadaljuj z branjem

15 vprašanj za povečanje uspešnosti marketinga pri prodaji B2B

Ali se vam dogaja, da se precej ukvarjate z marketingom, prodajni lijak pa se ne polni, kot bi si želeli ? To pomeni, da kljub različnim, ali pogostim aktivnostim s svojim trženjem ne pridobivate novih prodajnih priložnosti in kupcev?

Vzroki so lahko različni.

Nadaljuj z branjem

Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?

Znan pregovor pravi, da če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava. In enako velja tudi pri prodaji poslovnim kupcem. Zato je dobro imeti načrt, kaj želimo in predvsem, kako bomo to dosegli.

Bližata se namreč konec letošnjega in novo poslovno leto, ko se v večini podjetij doseganje prodajnih rezultatov začne znova.

To pomeni iskanje prodajnih priložnosti in kupcev, kar je običajno povezano tudi s trženjem.

Nadaljuj z branjem

Ali že veste, kako boste porabili nepovratna sredstva za izobraževanje zaposlenih?

V začetku novembra bodo znani rezultati razpisa o nepovratnih sredstvih za izobraževanje. In če boste med prejemniki ter še niste odločeni, kako bi jih porabili, vam morda lahko pomaga današnja vsebina.

Pogosto namreč opažam, da v podjetjih sicer izvajajo prodajna usposabljanja, vendar vloženi čas in denar ne vplivata na uspešnost prodaje. To pomeni, povečanje naročil obstoječih kupcev in pridobivanje novih.

Zakaj se to dogaja?

Nadaljuj z branjem

Kako preprečimo, da nam ključne kupce prevzame konkurenca?

Ena od večjih sprememb, ki se je v zadnjih dvajsetih letih zgodila na poslovnem področju, je tudi manjša zvestoba poslovnih kupcev. To pomeni, da dobavitelje in izvajalce menjajo hitreje, kot so jih kdajkoli prej.

Razlogov je več, zato omenimo samo nekatere.

Nadaljuj z branjem

Kako reklamacije poslovnih kupcev spremenimo v priložnosti za prodajo?

Pripombe in pritožbe kupcev, ali z eno besedo reklamacije, so sestavni del vsake dejavnosti. Iz dveh razlogov. Ker popolnih izdelkov in storitev ni. In ker se vedno najdejo ljudje, ki jim nekaj ne ustreza.

Zato se reklamacijam praktično ne moremo izogniti. Od nas pa je odvisno, kako jih obravnavamo in kakšne so njihove posledice.

Nadaljuj z branjem

Kako ohranimo zvestobo svojih ključnih poslovnih kupcev?

Zvestoba poslovnih kupcev je pomembna iz več razlogov. Predvsem, ker je prodaja ljudem, ki nas poznajo in nam zaupajo, lažja, hitrejša, cenejša in bolj dobičkonosna, kot iskanje novih kupcev. Zato bi morali v vsakem podjetju načrtno skrbeti, da imamo čim več stalnih in zvestih kupcev, ki pri nas kupujejo vedno znova.

Nadaljuj z branjem

Delavnica: Kaj mora o prodaji B2B vedeti skrbnik ključnih kupcev?

Udeležence prodajnih izobraževanj sem včasih redno spraševal, kaj je po njihovem mnenju najbolj dragocena naložba vsakega podjetja. In skoraj vsi so odgovarjali, da so to zaposleni. Kar seveda ne drži. Največja vrednost so namreč naši poslovni kupci. Kajti brez kupcev ni naročil, ni izdanih računov in ni denarja, s katerim bi lahko plačali zaposlene.

Nadaljuj z branjem

Zakaj nobeno podjetje ni premajhno za vodenje prodaje?

V številnih podjetjih bi prodajo poslovnim kupcem lahko povečali na dokaj preprost način.

Če bi se vodilni v prodaji več ukvarjali s svojimi prodajnimi sodelavci, ki so pogosto dosti preveč prepuščeni sami sebi.

To se dogaja predvsem iz dveh razlogov.

Prvič, ker se direktorji in vodje posvečajo prodaji, jim enostavno zmanjka časa za njihove sodelavce. In drugič, ker mnogi ne vedo, kaj in kako naj počnejo, da bodo sodelavci dosegali boljše prodajne rezultate.

Zato tokrat opisujem eno od svojih izkušenj v zvezi z omenjenimi vprašanji.

Nadaljuj z branjem

Kam se najbolj izplača vložiti denar za prodajno izobraževanje?

Izkušnje in podatki kažejo, da v večini podjetij največ denarja namenijo za izobraževanje in usposabljanje svojih prodajnih predstavnikov.

Kar je v nasprotju z znanim pravilom, da se uspešna prodaja začne od zgoraj navzdol.

Zato tokrat govorimo, kam se nam najbolj izplača vložiti denar za prodajna izobraževanja in zakaj.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...