Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Pet vrst prezentacij in kako jih uporabimo za uspešno prodajo B2B

Predstavitve ali prezentacije so zagotovo med najbolj učinkovitimi pristopi pri prodaji izdelkov, storitev in rešitev.  

Med drugim tudi zato, ker so ena od vse bolj redkih priložnosti za osebne stike s poslovnimi kupci. In v primerjavi z objavo raznih vsebin, ko čakamo na odzive, odgovore kupcev, ali jih naše rešitve zanimajo, lahko izvemo takoj. 

Uporabljamo jih v različnih fazah prodajnega procesa, od krepitve prepoznavnosti in pridobivanja novih kupcev, do zaključevanja prodaje in prodaje obstoječim kupcem. 

Čeprav so nekatere dokaj podobne, se razlikujejo v pomembnih podrobnostih, zato je koristno poznati njihova pravila.

Nadaljuj z branjem

Kako smo uspešno prodajali dvajsetkrat dražje izdelke od običajnih?

Imate odlične izdelke, storitve ali rešitve, ki pa jih poslovni kupci ne razumejo in zato zanje niso pripravljeni plačati primerne cene?  

O tem govorimo v današnjem prispevku.

Kako smo poslovnim kupcem uspešno prodajali izdelke, ki si jih niso predstavljali in so bili dvajsetkrat dražji od običajnih.

Nadaljuj z branjem

Delavnica: Kako izvedemo prepričljive predstavitve za uspešno prodajo B2B?

Pri izbiri ponudnikov poslovni kupci pogosto pričakujejo predstavitve naših izdelkov, storitev in rešitev. 

Zato je za uspešno prodajo dobro poznati nekaj ključnih pravil, drugače gre lahko marsikaj narobe. Ker morda počnemo napake, ki se jih niti ne zavedamo, da bi jih odpravili. 

Za lažjo predstavo naj ponazorim z nekaj primeri.

Nadaljuj z branjem

Kako učinkovito upravljamo svoj čas, kadar ne vemo, kje se nas drži glava?

December je bil zame več kot dve desetletji najbolj stresno obdobje leta. Ker sem moral – poleg vseh drugih obveznosti – pred prazniki obiskati še približno petdeset ključnih poslovnih partnerjev po vsej Sloveniji.

Tega nisem nikoli počel nenapovedano, temveč sem z vsakim uskladil termin srečanja. In še čakal, da smo v podjetjih dobili darila, saj kupcev pred Novim letom ne moremo obiskati praznih rok.

Tako je za sestanke ostalo deset do največ petnajst delovnih dni.

Zato vas povsem razumem, če ste pod dvojnim stresom in komaj čakate, da bo to mimo.

Nadaljuj z branjem

Kako navežemo stike s poslovnimi kupci, ki nikakor niso dosegljivi?

Za uspešno prodajo B2B se moramo pogovarjati s pravimi sogovorniki. To pomeni z osebami, ki odločajo, ali imajo pri nakupih in izbiri ponudnikov odločilen vpliv.

Vendar so takšni ljudje, ki jim pravimo odločevalci, vse težje dostopni, posebej pri kupcih v tujini.

In čeprav je na prvi pogled morda vse jasno, moramo odgovoriti še na štiri vprašanja.

Nadaljuj z branjem

5 ključnih pogojev za uspešno prodajo B2B in kako jih izpolnimo

Kot smo govorili že večkrat, prodaja poslovnim kupcem ni ravno znanost. Vendar pa temelji na določenih pravilih, ki jih je dobro poznati, razumeti in predvsem upoštevati pri svojem delu.

To omenjam, ker pri udeležencih prodajnih izobraževanj in svetovanj še vedno opažam preveč miselnih vzorcev in pristopov, zaradi katerih je njihova prodaja težja, kot bi lahko bila.

In o tem govori tudi pravilo petih ključnih pogojev za uspešno prodajo B2B.

Nadaljuj z branjem

Delavnica: Kako pridobivamo poslovne kupce doma in v tujini z Linkedinom?

Ali ste se udeležili že vsaj enega izobraževanja o Linkedinu, na katerem pa niste izvedeli nič posebej uporabnega za prodajo B2B? To pomeni, da ste poslušali predvsem o osebnem profilu, objavah in teorijo? Vendar bi Linkedin vseeno želeli uporabljati za pridobivanje kupcev doma in v tujini?

Ali pa ste Linkedin že preizkušali, vendar ste nad njegovo prodajno uporabnostjo obupali?

V zvezi s tem imam dobre in slabe novice.

Nadaljuj z branjem

Kako poslovnim kupcem uspešno prodajamo v času recesije?

Mnenja, ali bolje rečeno izkušnje, kaj se dogaja in kaj nas čaka, so različna. Nekateri pravijo, da se jim ohlajanje gospodarstva že precej pozna. Drugi trdijo, da je kriza samo medijska tema in je – še – ni.

V vsakem primeru pa je dobro biti pripravljen tudi na možnost recesije, kakršno smo doživeli pred približno desetimi leti.

Zato najbrž ne bo odveč, če se spomnimo, kaj se je takrat dogajalo in kako smo ukrepali.

Nadaljuj z branjem

15 vprašanj za povečanje uspešnosti marketinga pri prodaji B2B

Ali se vam dogaja, da se precej ukvarjate z marketingom, prodajni lijak pa se ne polni, kot bi si želeli ? To pomeni, da kljub različnim, ali pogostim aktivnostim s svojim trženjem ne pridobivate novih prodajnih priložnosti in kupcev?

Vzroki so lahko različni.

Nadaljuj z branjem

Kako izdelamo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2020?

Znan pregovor pravi, da če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava. In enako velja tudi pri prodaji poslovnim kupcem. Zato je dobro imeti načrt, kaj želimo in predvsem, kako bomo to dosegli.

Bližata se namreč konec letošnjega in novo poslovno leto, ko se v večini podjetij doseganje prodajnih rezultatov začne znova.

To pomeni iskanje prodajnih priložnosti in kupcev, kar je običajno povezano tudi s trženjem.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...