Pojdi na glavno vsebino

NOVO: 21 nasvetov za povečanje prodaje B2B v VAŠEM podjetju

V vsakem podjetju, kjer se ukvarjajo s prodajo poslovnim kupcem, jo lahko povečajo, če to želijo.  

Za takšno trditev poznam najmanj dva dokaza. 

Prvi so lastne izkušnje, saj še nisem srečal podjetja, kjer ne bi imeli možnosti za izboljšave. Drugi pa so rastoča podjetja, ki prodajo povečujejo iz leta v leto in so prav tako dokaz, da jo vedno lahko še povečamo.

Eden od načinov, ki nam pomaga, da se stalno prilagajamo spremembam in pričakovanjem kupcev, je tudi prodajno izobraževanje, kjer pa večkrat naletimo na dve skrajnosti. 

Prva so izkušenejši prodajni sodelavci, ki pravijo, da izvedo premalo novosti, čeprav običajno to niti ne drži. Druga skrajnost pa so manj izkušeni, za katere je informacij preveč, da bi jih lahko dojeli in povezali s svojim delom. 

Rešitev za bolj učinkovit in uporaben prenos znanja je pristop, ki sem ga poimenoval agilno prodajno izobraževanje. 

Kot vemo, agilnost pomeni, da večje izzive razdelimo na manjše korake, ki jih rešujemo lažje in hitreje ter prej prinašajo otipljive rezultate. 

Kako torej deluje agilno izobraževanje? 

V primerjavi z običajnimi izobraževanji vsebina ni določena vnaprej, temveč udeleženci prejmejo samo seznam vprašanj, ki se nanašajo na vse faze prodaje in sodelovanja s poslovnimi kupci nasploh. 

Vprašanja so prilagojena njihovi dejavnosti in delovnemu področju, kar pomeni vodilnim, prodajnikom, skrbnikom ključnih kupcev, terenskim komercialistom in podobno. 

Izobraževanje poteka tako, da udeleženci o vsakem vprašanju najprej predstavijo svoje izkušnje in dileme, nato pa se pogovorimo, kaj in kako lahko izboljšamo. 

Zato je vsebina vedno prilagojena znanju, izkušnjam in potrebam udeležencev. 

Podobno kot za vsebino velja tudi za gradivo, ki ni pripravljeno vnaprej, temveč ga udeleženci v obliki skripte prejmejo po izobraževanju in opisuje nasvete za konkretne izboljšave pri njihovem delu. 

Trajanje takšnega pristopa je odvisno predvsem od dolžine obravnave posameznega vprašanja in je dve do štiri ure. 

Če ste torej naveličani običajnih prodajnih izobraževanj, ali ne verjamete v njihovo učinkovitost ter bi želeli izvedeti najmanj 21 praktičnih nasvetov za povečanje prodaje v vašem podjetju, lahko za več informacij sporočite tukaj. 

Vendar to ni edina možnost.  

Če vas zanima celovit pregled značilnosti poslovnih kupcev in pristopov za uspešno prodajo B2B, lahko to izveste v priročniku Skrivnosti uspešne prodaje. 

Če imate raje kratke nasvete, ki jih izveste v nekaj minutah, pa jih lahko najdete v spletni reviji PROPRO, kjer je objavljeno že preko 200 člankov o trženju, prodaji, vodenju, izobraževanju in prodajnih orodjih.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...