Pojdi na glavno vsebino

NOVO: 60-minutni sistem za uspešno prodajo B2B brez hladnih klicev in neprijaznih zavrnitev

Čeprav se morda zdi malo verjetno, preizkušeno drži, da lahko prodajo povečamo, če se s poslovnimi kupci aktivno ukvarjamo vsaj eno uro dnevno. 

Vendar to ne pomeni, da zanje pripravljamo objave ali ponudbe, odgovarjamo na vprašanja, rešujemo razne neskladnosti ali sestankujemo, temveč da z njimi komuniciramo.  

Kajti, ključni pogoj za uspešno prodajo je načrtna in redna komunikacija s kupci.

In prav to je največja slabost ter možnost za izboljšave pri večini, ki se ukvarjamo s prodajo B2B. 

Rešitev je lahko 60-minutni sistem za aktivno ukvarjanje s poslovnimi kupci brez hladnih klicev in neprijaznih zavrnitev, ki nam jemljejo voljo do prodaje. 

Komu lahko pomaga? 

Namenjen je vsem, ki vam za prodajo resnično primanjkuje časa, ker se morate kot vodilni ukvarjati s številnimi obveznostmi.  

Zagotovo pa tudi drugim v prodaji B2B, ki jim časa za komunikacijo s poslovnimi kupci primanjkuje zaradi drugih opravil.  

Kako deluje? 

Gre za sistematični pristop, s katerim določimo, kaj in kako bomo komunicirali s kupci, da ustvarimo prodajne priložnosti in pridobimo njihova naročila. 

Glavna orodja so telefon, elektronska pošta, vprašanja in obrazci, s pomočjo katerih načrtujemo in izvajamo predvidene aktivnosti, zato je primeren za prodajo na domačem trgu in v tujini ter delo v pisarni ali od doma. 

Kot rečeno, hladno klicanje ni potrebno, vendar vseeno pridobivamo tudi nove kupce. 

Za uporabo ne potrebujemo nobene posebne informacijske podpore, čeprav lahko njegova orodja prenesemo v CRM, temveč ga je mogoče izvajati v preglednicah, kot je Excel in celo na papirju. 

Zakaj pristop ni splošno poznan? 

Ker se je zadnjih nekaj let širil izključno preko izobraževanj in je bil njegov princip prvič javno predstavljen šele letos. 

Čeprav seveda ne gre za čudežno zdravilo, saj moramo dejavnosti pravilno in redno izvajati, za kar je prav tako predvidena učinkovita rešitev. 

Če želite spoznati način, kako lahko izboljšamo prodajne rezultate v eni uri vsakodnevnega aktivnega ukvarjanja s poslovnimi kupci, se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom »60-minutni sistem za uspešno prodajo B2B«, ki bo v četrtek, 26.11. in petek, 27.11., od 9. do 11. ure v okolju Zoom. 

Na njem bomo govorili o naslednjih vsebinah: 

Četrtek, 26. november:

  • Pogoste slabosti in možnosti za izboljšanje uspešnosti prodaje B2B?
  • Katerim poslovnim kupcem prodajamo najlažje in zakaj?
  • Kako pri njih odkrijemo priložnosti za povečanje prodaje? 

Petek, 27. november:

  • Zakaj in kako 60-minutni sistem zares deluje?
  • Prodajne dejavnosti in orodja za sistematično komuniciranje s kupci.
  • Kako dosežemo, da sistem redno uporabljamo v praksi?

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...