Pojdi na glavno vsebino

NOVO: Poletna šola za uspešno ravnanje s ključnimi kupci (KAM) pri prodaji B2B, 24.-26.8.2022

V nedavni anketi med prejemniki prodajnih nasvetov je približno polovica sodelujočih odgovorila, da so v njihovih podjetjih s prodajnimi rezultati zadovoljni.

V takšnih primerih je zagotovo izziv, kako bodo predvsem ključne kupce obdržali in jim po možnosti prodali še več.

Po drugi strani pa enako velja tudi za podjetja, kjer želijo prodajo povečati, saj so trenutno najbolj odvisni prav od svojih ključnih kupcev.

Za oboje je torej pomembno, kako uspešno ravnajo s ključnimi kupci, da ohranjajo njihovo zvestobo in naročila.

Sistematični pristopi, ki nam pri tem pomagajo, so metode in veščine za ravnanje s ključnimi kupci (ang. Key Account Management – KAM), ki se v marsičem razlikujejo od prodaje.

Razširjena vsebina in hibridna izvedba

Čeprav to temo redno obravnavamo že dalj časa, se je v zadnjih dveh letih poslovno okolje v marsičem spremenilo, zato smo vsebino prenovili in razširili.

Če vas torej zanima vse bistveno, kar moramo vedeti za uspešno ravnanje s ključnimi kupci, ohranjanje njihove zvestobe in izkoriščanje njihovega prodajnega potenciala, se nam pridružite v poletni šoli, ki bo potekala od srede, 24.8., do petka, 26.8.2022, v hibridni obliki.

To pomeni, da se bomo prvi dan srečali v učilnici, naslednja dva pa jo bomo izvedli na daljavo.

V njej boste med drugim izvedeli:

  • Zakaj je ravnanje s ključnimi kupci pomembno za vsako podjetje in zakaj smo skrbniki ključnih kupcev običajno vsi, ki se ukvarjamo s prodajo B2B?
  • Zakaj je prihodek samo eden od kriterijev, na podlagi katerih določamo ključne kupce in kaj vse je smiselno še upoštevati?
  • Kako ocenimo stopnjo zrelosti ravnanja s ključnimi kupci v lastnem podjetju in kako jo izboljšamo?
  • Kakšna je razlika med veščinami, ki jih potrebujemo za uspešno prodajo B2B in ravnanje s ključnimi kupci (KAM)?
  • Kaj je temeljni pogoj za ohranjanje zvestobe ključnih kupcev in kako preprečimo, da nas ne zapustijo ali jih prevzame konkurenca?
  • Kako ocenimo prodajni potencial in tri strategije za večjo prodajo ključnim kupcem?
  • Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje pri ključnih kupcih in zakaj je slednja še posebej pomembna?
  • Kako pri ravnanju s ključnimi kupci določamo prednostne naloge in učinkovito upravljamo svoj čas?
  • Zakaj in kako izdelamo priročnik za ravnanje s ključnimi kupci?
  • Plus deset pripomočkov za ravnanje s ključnimi kupci, izmenjava izkušenj med udeleženci in še veliko več.

Namenjena je direktorjem in vodjem prodaje, skrbnikom ključnih kupcev (KAM), odgovornim za uspešne odnose z najpomembnejšimi kupci in vsem, ki želite s ključnimi kupci ravnati načrtno, da vas ne zapustijo.

Podrobnejši urnik vsebine, cene, popusti in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...