Pojdi na glavno vsebino

NOVO: Pomladna Online akademija vodenja za uspešno prodajo B2B

Če ste s prodajo poslovnim kupcem in svojimi rezultati v podjetju zadovoljni, je to super in kar tako naprej.  

Če niste, pa je treba nekaj spremeniti, ker če vse počnemo na enak način, ne moremo pričakovati drugačnih rezultatov. 

In za spremembe, s katerimi izboljšamo in povečamo prodajo, so odgovorni vodilni, torej direktorji in vodje prodaje.

Prvi korak na tej poti je, da ugotovimo, kaj ne deluje, ali vsaj ne dovolj dobro in drugi, da slabosti nato odpravimo. 

Čeprav se bere enostavno, najbrž vemo, da v praksi ni, in sicer iz več razlogov.  

Prvi je, da se slabosti morda niti ne zavedamo ali jih ne priznamo, temveč smo prepričani, da gre za splošno stanje, ki se bo že uredilo. 

Drugi razlog je, da zaradi drevesa večkrat ne vidimo gozda. To pomeni, da se slabosti sicer zavedamo in so rešitve včasih dokaj preproste, vendar jih zaradi vsakodnevnih obveznosti ne prepoznamo. 

Tretji in morda celo najbolj pogost razlog pa je, da uvajanje izboljšav ne prinese pričakovanih učinkov. 

Kot prav tako vemo, prodaja poslovnim kupcem ni ravno znanost in podobno velja tudi za vodenje, temveč gre predvsem za odnose med ljudmi. 

Vendar je ugotavljanje slabosti ter načrtovanje in uvajanje izboljšav dosti lažje, hitrejše in bolj učinkovito, če si pri tem pomagamo s preizkušenimi pristopi in praktičnimi nasveti. 

Če vas torej zanimajo najbolj pogoste rešitve, s katerimi lahko izboljšamo uspešnost vodenja prodaje B2B v našem poslovnem okolju, se nam pridružite na »Pomladni Online akademiji vodenja za uspešno prodajo B2B«, ki bo potekala aprila in sicer ob četrtkih med 9. in 12. uro.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...