Pojdi na glavno vsebino

NOVO: Sedem izobraževanj za uspešno prodajo B2B

V podjetjih kljub krčenju stroškov še vedno kar nekaj denarja namenjajo izobraževanjem o trženju in prodaji. In so večkrat razočarani nad njihovimi učinki. Razloga, da s prodajnimi izobraževanji ne dosežemo pričakovanih rezultatov, sta običajno dva.

Prvi razlog je, da se izobraževanja udeleži zgolj posameznik. Ker sodelavci njegovega novo pridobljenega znanja ne poznajo ali ne razumejo, nanje nima skoraj nobenega vpliva. In ko se ponovno vrne k ustaljenim načinom svojega dela, tudi koristi izobraževanja kmalu zbledijo. 

Zato so individualna izobraževanja primerna predvsem za tiste, ki delajo dovolj samostojno, da jih lahko takoj uporabijo. 

Drugi pogost razlog za razočaranje pa je, da njihove vsebine ne uvedemo v prakso. Nič nam ne pomagajo še tako uporabni nasveti, nad katerimi se sicer navdušimo, vendar nato vse počnemo po starem. Kajti z enakim načinom dela ne moremo pričakovati drugačnih rezultatov. 

Kar včasih prav tako ni povsem enostavno, saj se ljudje – čeprav podzavestno – upiramo spremembam. 

Resnični napredek lahko torej dosežemo, kadar vzdržujemo enak nivo znanja pri širšem krogu zaposlenih in pridobljeno znanje uporabimo pri svojem vsakdanjem delu. 

In temu so namenjena izobraževanja Uspešna prodaja B2B. Izvedbi za ožji ali širši krog zaposlenih v podjetjih, odvisno od izbrane teme in po potrebi pomoči pri uvajanju v prakso. 

Trenutno so na voljo naslednje vsebine. 

11 orodij za uspešno prodajo B2B

Uspešna prodaja ni naključje, temveč je rezultat načrtnega pristopa in dela. Če želite v prodaji početi prave reči, v krajšem času narediti več koristi in imeti boljše prodajne rezultate, uporabite 11 orodij za uspešno prodajo. 

Telefon kot orodje za uspešno prodajo B2B

Kljub sodobnim informacijskim tehnologijam in digitalnemu trženju je telefon še vedno najbolj učinkovit pripomoček za uspešno prodajo B2B. Če ga znamo pravilno uporabljati. Kako se pogovarjamo s poslovnimi kupci brez strahu in slabe vesti, imamo manj zavrnitev ter dosežemo boljše prodajne rezultate? 

Spletna stran kot orodje za uspešno prodajo B2B

Večini podjetij spletne strani ne pomagajo pri uspešni prodaji poslovnim kupcem ali vsaj ne dovolj. Kakšna spletna stran kupce zanima, da ji posvetijo svoj čas in pozornost ter kako jo uporabimo kot orodje za uspešno prodajo B2B? 

Kako izvedemo uspešne prodajne predstavitve

Nastopi na sejmih, skupinske predstavitve in predstavitve pri ciljnih kupcih so odlične priložnosti za pridobivanje prodajnih priložnosti in prodajo. Kako izvedemo učinkovito predstavitev podjetja, izdelkov in storitev, s katero si omogočimo uspešno prodajo B2B? In kako najdemo prodajne priložnosti med ljudmi, ki se predstavitev ne udeležijo? 

Prodajni proces za uspešno prodajo B2B

Nakupovalne navade poslovnih kupcev se spreminjajo, zato je v prodaji uspešen, kdor se jim uspe najbolje prilagoditi. In že z majhnimi spremembami pri prodajnem pristopu lahko bistveno izboljšamo odzive kupcev. Kakšen prodajni proces nam zagotavlja uspešno prodajo in kako ga uvedemo v prakso? 

Prodaja za vodilne - 7 ključev za uspešno prodajo B2B

Uspešnost prodaje je v veliki meri odvisna od vodenja prodaje in podjetja nasploh. Katera so ključna področja, ki jim morajo vodilni posvečati posebno pozornost za uspešno prodajo in zakaj? 

Uspešna prodaja B2B »A la Carte«

Vse, kar želite vedeti o prodaji B2B, pa nimate koga vprašati. 

Vsebinska izhodišča – od razumevanja poslovnih kupcev in prodajnih pristopov, do dolgoročnih odnosov s kupci in vodenja –, na katerih temeljijo navedena izobraževanja, pa si lahko preberete v priročniku Skrivnosti uspešne prodaje.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...