Pojdi na glavno vsebino

Postanite mojster (ali mojstrica) prodaje B2B z uporabo Linkedina

V preteklih nekaj mesecih ali letih je marsikdo ugotovil, da Linkedin ni čarobna rešitev in obupal nad njegovo uporabnostjo pri prodaji B2B.  

Vendar takšno prepričanje ne drži.  

Dejstvo je, da ga poslovna javnost spremlja in kjer so kupci, med njimi vedno lahko najdemo svoje prodajne priložnosti. 

Zato Linkedin je učinkovito orodje pri prodaji B2B, če ga znamo izkoristiti.

To lahko (po)trdim na podlagi lastnih izkušenj, saj sem s povezavami preko Linkedina pridobil več naročil in se na primer dogovoril za sestanek s članom uprave v enem od naših največjih podjetij, kar mi zagotovo ne bi uspelo po telefonu ali elektronski pošti. 

Razlogov za razočaranja pri uporabi Linkedina je več. 

Začnejo se pri nerazumevanju osnovnih zakonitosti prodaje poslovnim kupcem in prodajno učinkovitem osebnem profilu ter klavrno končajo pri zgrešenih pristopih za navezovanje stikov s ciljnimi kupci in iskanju prodajnih priložnosti. 

Pred kratkim mi je na primer povezavo ponudil neki mladenič in predlagal sodelovanje, na koncu pa se je izkazalo, da je želel doseči zgolj ogled njihove spletne strani. 

To je samo eden od svežih izmed številnih primerov, zaradi katerih je Linkedin pri marsikom povsem upravičeno na slabem glasu. 

Kljub temu ga pri prodaji poslovnim kupcem lahko brez cenenih trikov, temveč povsem profesionalno, uporabimo na vsaj pet različnih načinov. 

In če vas zanima, kako to dosežemo, se nam pridružite na webinarju z naslovom »Postanite mojster ali mojstrica prodaje B2B z uporabo Linkedina«, ki bo v četrtek, 17.6.2021, od 9. do 11:30 ure. 

Na njem bomo govorili o naslednjih pomembnejših vsebinah:  

  • Temeljna pravila za uspešno prodajo B2B
  • 15 kriterijev za prodajno učinkovit osebni Linkedin profil
  • 5 načinov za prodajno uporabnost Linkedina
  • Kako se preko Linkedina povežemo s ciljnimi kupci in med njimi najdemo prodajne priložnosti
  • Praktični primeri in izkušnje z ekranskimi prikazi ter uporabni nasveti, ki jih ne boste izvedeli na nobenem podobnem izobraževanju
  • Plus posebna ugodnost: ocena in predlogi za izboljšave osebnega Linkedin profila 

Izobraževanje je namenjeno direktorjem podjetij, direktorjem in vodjem prodaje in marketinga, marketingašem ter vsem, ki želite učinkovito pridobivati prodajne stike s poslovnimi kupci doma in v tujini preko Linkedina. 

Prav tako je koristno, če ga še ne uporabljate in želite ugotoviti, ali in kako vam pri prodaji B2B lahko pomaga. 

Čeprav število udeležencev ni omejeno, do konca tedna velja popust za zgodnjo prijavo, zato se jo splača urediti čim prej. 

Vse informacije pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...