Pojdi na glavno vsebino

Sedem načinov za pridobivanje stikov z novimi kupci za uspešno prodajo B2B

V večini podjetij je eden od največjih izzivov pri prodaji B2B pridobivanje stikov z novimi poslovnimi kupci. 

To pomeni s sogovorniki, ki nas vsaj na začetku ne poznajo in našega stika ne pričakujejo. 

Kajti, kot vemo, povečanje prodaje, kar je običajno cilj, težko dosežemo samo pri svojih obstoječih kupcih, temveč moramo poiskati tudi nove.

Za pridobivanje stikov z novimi kupci so ključni trije dejavniki.  

Ciljni kupci. To so podjetja in druge organizacije, ki jim iz določenega razloga želimo ponuditi svoje izdelke, storitve in rešitve.  

Kontaktne osebe. Vendar samo podjetja ali organizacije niso dovolj, temveč potrebujemo tudi kontaktne osebe. To so njihovi zaposleni, ki glede na svoje delovno mesto običajno odločajo o izbiri ponudnikov in nakupih na našem področju.

Prodajni nagovor. Tretji ključni dejavnik pa je stavek, ali dva, ki pri kontaktnih osebah vzbudi zanimanje za pogovor, ali nadaljevanje komunikacije o naših rešitvah.

Kajti nič nam ne pomaga, če izberemo prave ciljne kupce in kontaktne osebe, vendar nam odgovarjajo, da jih naše področje ne zanima ali se sploh ne odzivajo.

Ko je vse to pripravljeno, imamo na voljo različne načine, s katerimi lahko nato pridobimo prodajne stike.

In vsak med njimi ima svoja preizkušena pravila, kako jih uporabimo za najboljše možne rezultate.

Sedem takšnih načinov bomo obravnavali na naslednjem webinarju, a tokrat nekoliko drugače.

Ogledali si bomo natančen potek celotnega procesa, od izbire ciljnih kupcev, pridobivanja podatkov o kontaktnih osebah in izdelave prodajnega sporočila, do izvedbe posameznih pristopov in klasifikacije stikov.  

Vendar se sodelovanje s ciljnimi kupci s tem še ne konča.

Kajti, kot prav tako vemo, večino v času naših akcij sodelovanje ne zanima. Kar pa ne pomeni, da jih ne bo zanimalo kdaj kasneje. Zato moramo z njimi načrtno in redno vzdrževati stike, za kar prav tako poznamo več pristopov.

Če vas torej zanima sedem načinov za pridobivanje ter klasifikacija in vzdrževanje stikov z novimi poslovnimi kupci za uspešno prodajo B2B, ki jih boste lahko uporabili takoj, jih lahko izveste na internem usposabljanju z naslovom "Kako pridobimo stike z novimi poslovnimi kupci za uspešno prodajo B2B".

Na njem obravnavamo naslednja pomembnejša vprašanja:

  • Sedem ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B, ki vplivajo na navezovanje stikov
  • Kako izberemo ciljne kupce, ki jim želimo ponuditi svoje rešitve
  • Kako poiščemo kontaktne osebe pri ciljnih kupcih
  • Kako izdelamo prodajno sporočilo, ki vzbudi zanimanje za komunikacijo
  • Sedem učinkovitih načinov za prodajne stike s ciljnimi kupci 
  • Kako klasificiramo prodajne stike in med njimi najdemo prodajne priložnosti
  • Kako učinkovito vzdržujemo stike s ciljnimi kupci, ki jih naša ponudba trenutno ne zanima
  • In še več praktičnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje

Izobraževanje je namenjeno vodilnim pri prodaji B2B, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih ekip in vse, ki se s prodajo poslovnim kupcem ukvarjate samostojno.

Za več informacij pa mi lahko pišete tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...