Pojdi na glavno vsebino

Štirje zanesljivi načini, kako najdemo poslovne kupce na daljavo

V nekaterih podjetjih koronavirus v resnici ni vplival na prodajo, ki so jo ponekod celo povečali.  

Če niste med takšnimi podjetji, podjetnicami ali podjetniki, pa vas morda zanimajo štirje načini, kako najdemo poslovne kupce na daljavo. Zakaj?  

Ker je večina dogodkov, kjer se z njimi srečujemo, vsaj do septembra prestavljenih in je tudi jesen glede tega dokaj negotova. 

Zato se je dobro že danes pripraviti za učinkovito pridobivanje prodajnih priložnosti na daljavo.

Čeprav v večini podjetij menijo, da gre za samoumevne veščine, ki jih obvladajo, v praksi vedno znova opažam načine, ki ne delujejo več. Posledice so neodzivnost kupcev ali neprijazne zavrnitve, kar vpliva na samopodobo in motiviranost pri prodaji.

Vsemu temu se lahko izognemo in izboljšamo svojo prodajno uspešnost z razumevanjem in upoštevanjem nekaj preprostih pravil psihologije poslovnih kupcev.

Kateri so torej štirje preizkušeni načini, s katerimi najdemo kupce na daljavo?

Telefon. Čeprav to ponavljamo vedno znova, je najhitrejši način, da izvemo, ali ciljne kupce naši izdelki, storitve in rešitve zanimajo. Kot vemo, ni povsem preprosto in je lahko dokaj stresno, vendar se večini neprijetnosti izognemo s primernim pristopom.

Ta se dokaj razlikuje od običajnih prestavitvenih nagovorov, pri katerih kupci po prvih nekaj sekundah pomislijo, da jim želimo nekaj prodati in v mislih že pripravljajo zavrnitev, kako ne bodo ničesar kupili.

Elektronska pošta. Podobno kot hladno klicanje poznamo tudi hladno elektronsko pošto. To prav tako pomeni povezovanje z osebami, ki nas ne poznajo in našega stika ne pričakujejo.

Takšen pristop je uporaben v najmanj dveh primerih. Kadar naši ciljni kupci niso dosegljivi po telefonu in pri navezovanju stikov v tujini. Zakaj? Preprosto zaradi jezikovnih ovir na obeh straneh, ki jih najlažje rešimo z elektronskim sporočilom.

Kot rečeno, gre za neposredno pridobivanje prodajnih priložnosti in ne za redno pošiljanje kakršnih koli vsebin.

Linkedin. Čeprav so zaenkrat v manjšini, pri nekaterih poslovnih kupcih Linkedin deluje podobno kot elektronska pošta. Vendar ima kot medij svoje posebnosti in omejitve, zato so pristopi za iskanje prodajnih priložnosti nekoliko drugačni.

Če vas zanimajo zgolj načini, kako pri prodaji B2B uporabimo Linkedin, lahko to izveste na webinarju, ki je opisan na tej povezavi.

Prodajni webinar. Pri vsaki slabi stvari je običajno nekaj dobrega in zaradi koronavirusa smo začeli uporabljati orodja in pristope, ki so bili še pred nekaj meseci skoraj neznani.

Eden od takšnih načinov so skupinske spletne predstavitve oziroma prodajni webinarji. Čeprav po učinkovitosti niso primerljivi z dogodki v živo, imajo nekaj prednosti, ki se jih splača izkoristiti. Vendar ima tudi organizacija, izvedba, in pridobivanje kupcev z webinarji svoja pravila, ki jih je dobro poznati in upoštevati.

Navedeni pristopi samo prvi korak.

Drugi in odločilen pa so odgovori, kdo so pravi sogovorniki in kako jih po telefonu, elektronski pošti, Linkedinu ali na prodajnem webinarju nagovorimo, da jih bodo stiki z nami zanimali.

Vse to lahko izveste na seminarju z naslovom »Kako po telefonu najdemo kupce za uspešno prodajo B2B, ki bo v četrtek, 18.6.2020, od 9. do 12. ure, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Več informacij in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...