Pojdi na glavno vsebino

Trde in mehke veščine pri komunikaciji s kupci za uspešno prodajo B2B

Čeprav gre za sodelovanje med podjetji in organizacijami, je prodaja B2B odnos med ljudmi, ki temelji na komunikaciji.  

Ta se v poslovnem okolju razlikuje od običajne, ki smo jo vajeni zasebno in pri sodelavcih. 

Vendar kot prodaja B2B nasploh, tudi komunikacija s kupci ni znanost, ali privilegij posebej nadarjenih posameznikov, temveč jo lahko izboljšamo.

Za učinkovito prodajno komunikacijo sta pomembni dve vrsti veščin. 

Čeprav izraza morda nista najbolj posrečena, so ju psihologi poimenovali trde veščine, ki se jih lahko naučimo in mehke veščine, v katerih se lahko izpopolnimo. 

Naslednja delitev pa je na pisno in ustno komunikacijo. 

Pri ustni komunikaciji ločimo telefonsko, fizična srečanja in v zadnjih dveh letih kot prevladujoča srečanja v virtualnem okolju. 

Vsaka od navedenih oblik ima svoje značilnosti in pravila, kako z njimi dosežemo najboljše odnose s kupci in posledično prodajne rezultate. 

O njih bomo govorili na spletnem izobraževanju na temo komunikacije za uspešno prodajo B2B, ki bo v četrtek, 3.3.2022, od 9. do 11. ure.   

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi. 

Če bi pravila za učinkovito komunikacijo pri prodaji B2B raje izvedeli v obliki internega usposabljanja in prilagojeno dejavnosti svojega podjetja, pa mi lahko sporočite tukaj. 

PS: Če ste ga morda spregledali, si prejšnji prispevek na temo komunikacije pri prodaji B2B lahko preberete tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...