Pojdi na glavno vsebino

Trije učinkoviti načini, kako najdemo nove kupce za uspešno prodajo B2B

Najbolj pogosto vprašanje pri prodaji B2B, s katerim se ukvarja tudi večina avtorjev, ki izobražujejo in svetujejo na tem področju, je pridobivanje stikov s potencialnimi novimi kupci. 

Čeprav so se možnosti zaradi koronavirusa nekoliko skrčile, jih je še vedno precej. 

Med njimi izstopajo tri, s katerimi morebitne nove kupce najdemo najbolj hitro in učinkovito.

Kot vemo, sistematičen pristop vključuje nekaj korakov.  

Prva dva sta odločitev, kaj želimo ponuditi in komu, kar pomeni določitev ciljnih kupcev kot podjetji in organizacij ter sogovornikov, ki običajno odločajo o nakupih in izbiri ponudnikov na našem področju. 

Naslednji korak je razmislek, zakaj bi jih naši izdelki, storitve, rešitve ter sodelovanje z nami zanimali ter kako bomo to izvedeli. 

Ko imamo to urejeno, sledi preverjanje, koga naše rešitve dejansko zanimajo, kar najlažje dosežemo na tri načine.  

Telefon. Čeprav je predvsem hladno klicanje večini neprijetno, je telefonski pogovor še vedno najbolj učinkovit način za pridobivanje stikov z novimi kupci. Ker odgovore o njihovih potrebah izvemo takoj, ker s primernimi vprašanji pridobimo še več pomembnih informacij in ker se lahko že kar dogovorimo za nadaljnje stike.  

Elektronska pošta. Kadar nam je telefonsko klicanje res skrajno zoprno ali sogovorniki niso dosegljivi, jim lahko pošljemo elektronsko sporočilo. Glavna slabost je, da čakamo na odzive, ki jih običajno ni veliko, zato je smiselno, da sogovornike še vseeno pokličemo po telefonu. In glavna napaka, da večina predstavlja svojo ponudbo, namesto da bi preverjali potrebe kupcev. 

Linkedin. Čeprav ste glede tega morda skeptični, je tretja najbolj uporabna možnost Linkedin, ki deluje podobno kot elektronska pošta. Pri navezovanju stikov z novimi kupci ima svoje posebnosti, ki jih je koristno upoštevati, sicer smo hitro razočarani nad njegovo učinkovitostjo. 

Vendar pa je pridobivanje stikov z novimi kupci samo ena od petih možnosti za prodajno uporabnost Linkedina, s katerim lahko dosežemo tudi druge cilje.  

Zato se nam zagotovo splača vedeti, ali in kako ga lahko izkoristimo na svojem prodajnem področju. 

Če vas torej zanima pet praktično uporabnih načinov, kako lahko Linkedin učinkovito uporabimo pri prodaji B2B, se nam pridružite na webinarju z naslovom »Postanite mojster ali mojstrica prodaje B2B z uporabo Linkedina«, ki bo v četrtek, 17.6.2021, od 9. do 11:30 ure. 

Vse informacije in možnost prijave pa so tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...