Pojdi na glavno vsebino

Trije učinkoviti pristopi za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B

Pri prodaji B2B imamo dve možnosti.   

Prva je prodaja obstoječim kupcem, s katerimi že sodelujemo in druga novi kupci, s katerimi želimo sodelovati. 

In pri slednjih se pogosto zastavlja vprašanje, kako z njimi najlažje navežemo stike ter ugotovimo, kakšne so naše možnosti za sodelovanje. 

Kot vemo, imamo za to na razpolago pasivne in aktivne pristope.   

Pasivni pomenijo, da čakamo na povpraševanja kupcev in odzive na svoja prodajna sporočila, aktivni pa, da interes za sodelovanje preverjamo sami.   

Ker povpraševanj običajno ni dovolj, moramo svoj prodajni lijak polniti aktivno, za kar so najbolj učinkoviti naslednji trije pristopi. 

Telefon. Najhitrejši način za pridobivanje stikov z novimi kupci so še vedno telefonski klici, ker njihove odgovore izvemo takoj. Prav tako lahko v pogovorih pridobimo koristne informacije, na podlagi katerih ocenimo, ali je ciljni kupec naša prodajna priložnost in se dogovorimo na naslednji korak. 

Vendar se je zaradi značilnosti današnjih poslovnih kupcev dostopnost sogovornikov, ki odločajo o nakupih in izbiri ponudnikov, v zadnjih letih precej poslabšala. To pomeni, da se klici večkrat končajo že pri telefonistih ali tajnicah in z njimi nimamo možnosti pogovorov. 

Zato kljub naši vnemi telefonski klici vedno niso uporabni.  

Elektronska pošta. Če nam je klicanje zares neprijetno in stresno, ali ciljni kupci niso dosegljivi po telefonu, lahko uporabimo elektronsko pošto. 

Najbolj pogosta napaka pri tem je, da ponudniki kupcem pošiljajo sporočila, ki delujejo kot prodajne predstavitve.  

Prvo pravilo učinkovitih nagovorov je, da zapišemo, kar bi kupcem uvodoma povedali po telefonu ter nato (po)čakamo na njihove povratne informacije. In glavna slabost, da nam večina prejemnikov ne odgovori, zato jih moramo vseeno še poklicati po telefonu.   

Linkedin. Tretje najbolj učinkovit pristop za pridobivanje prodajnih stikov z novimi poslovnimi kupci pa je Linkedin, ki deluje podobno kot elektronska pošta, čeprav svoje posebnosti. 

To so torej trije preizkušeno učinkoviti načini za iskanje novih prodajnih stikov in priložnosti.

Če vas zanima, kako jih uporabimo v praksi, da z njimi vedno znova pridobivamo kupce pri prodaji B2B, je do jutri še zadnja priložnost, da se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 9.9.2021, od 9. do 11:30 ure. 

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...