Pojdi na glavno vsebino

Tudi najboljši v prodaji potrebujejo nove ideje.

Za uspešnejšo prodajo običajno ne potrebujemo velikih sprememb. Pogosto je dovolj že ideja, ki nam pomaga, da izboljšamo svoj pristop v delu prodajnega procesa in dosežemo občutno boljše rezultate.

Čeprav o prodaji poslovnim kupcem nekaj vem, ves čas iščem nove ideje. Kupujem knjige, spremljam bloge, prebiram e-priročnike, občasno se udeležim celo kakšnega seminarja in se o prodaji pogosto pogovarjam s kolegi in poslovnimi partnerji.

Pred nekaj tedni sem na klepetu ob kavi na prvem pomladnem soncu dobil idejo, ki sem jo kar takoj preizkusil in je delovala. Ker nikoli ne vemo, kje in kdaj se bodo pojavile, se izplača izkoristiti vsako priložnost.

Prodaja poslovnim kupcem poteka v nekaj značilnih fazah, v katerih moramo uporabiti prave prijeme. Drugače se s svojo ponudbo hitro znajdemo na stranskem tiru, čeprav imamo občutek, da smo še vedno v igri za naročilo.

Ker pa so se načini nakupov poslovnih kupcev v zadnjih letih precej spremenili, jim moramo slediti tudi s spremembami svojih prodajnih pristopov. Zato potrebujemo nove ideje.

Področja, kjer jih je smiselno iskati, so odgovori na naslednja vprašanja:

Kako nove prodajne priložnosti poiščemo hitro in z najnižjimi možnimi stroški?

Kako ugotovimo, ali ima poslovni kupec zares namen kupiti, da z njim ne izgubljamo časa?

Kako naredimo dober osebni vtis, da si bo poslovni kupec želel sodelovati prav z nami?

Kako si pridobimo zaupanje, ki je ključni pogoj za nakup?

Kako ugotovimo, koliko je kupec za našo ponudbo v resnici pripravljen plačati in ni nujno najnižja cena?

Kako uspešno zaključimo prodajo, namesto da zgolj nemočno čakamo na naročilo?

Kako s poslovnimi kupci zgradimo dolgoročne odnose, ki bodo naš stalen vir novih naročil?

Ker je vsebine preveč, da bi jo lahko opisal v prodajnih nasvetih in bi trajalo precej tednov, si odgovore lahko preberete v priročniku Uživajmo v prodaji. In še desetine drugih idej, od razumevanja kupcev, do vodenja prodaje.

Želite ideje za boljšo prodajo izvedeti v živo?

Povabite me na kavo.

O ljudeh, ki pišejo knjige, sicer prevladuje mnenje, da so dokaj nedostopni. Poznam tudi takšne, a se ne štejem mednje. Morda zato, ker namesto govorjenja raje poslušam.

In zakaj bi se sestal z vami?

Iz več razlogov. Ker rad spoznavam ljudi in prisluhnem njihovim izkušnjam. Ker rad pomagam. Ker verjamem, da bom tudi sam dobil kakšno novo prodajno idejo. In ker imam rad dobro kavo.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...