Pojdi na glavno vsebino

Webinar: 15 načinov za pridobivanje poslovnih kupcev, ki so uporabni v vsakem podjetju

V številnih podjetjih je ključni dejavnik za uspešno prodajo poslovnim kupcem redno pridobivanje kakovostnih prodajnih priložnosti. 

To pomeni stikov z osebami, ki imajo potrebe, težave ali cilje, ki jih rešujejo njihovi izdelki in storitve ter so se pripravljene pogovarjati o sodelovanju. 

Večina temu pravi povpraševanja, vendar obstaja precejšnja razlika.

O povpraševanjih govorimo, kadar se poslovni kupci iz različnih razlogov zanimajo za izdelke in storitve. 

Prodajne priložnosti pa so kupci, ki imajo dovolj resne potrebe, za katere jih zanimajo možne rešitve, čeprav jih ne bodo kupili takoj ali sploh nikoli. 

Prodajo poslovnim kupcem lahko razdelimo na tri glavna področja.  

Prvo so izdelki in storitve, ki jih kupijo na daljavo in brez osebnega stika s ponudnikom. Takšni so na primer nakupi strokovne literature, udeležbe na izobraževanjih, različne spletne storitve in še marsikaj.

Drugo področje je prodaja izdelkov in storitev, ki prav tako poteka na daljavo, vendar potrebujemo osebne stike s kupci. V podjetjih, kjer sem bil zaposlen, smo na primer sklepali vzdrževalne pogodbe, za kar smo se pogosto dogovorili po telefonu in elektronski pošti.

Tretje področje pa so zahtevnejši izdelki, storitve in rešitve, pri katerih se najmanj enkrat sestanemo s kupci, ko gre za večje vrednosti in kjer nakupni procesi trajajo dalj časa.

V vseh treh primerih potrebujemo prodajne priložnosti, saj se tudi za nakupe na daljavo poslovni kupci ne odločajo brez razloga.

Na razpolago imamo številne možnosti, ki so odvisne od različnih dejavnikov. Zato je precej pomembno, da uporabljamo pristope, s katerimi dosegamo najboljše rezultate. Drugače lahko zapravljamo precej časa, energije in denarja brez posebnega učinka.

Pred časom sem si na to temo ogledal nekaj vsebin, ki jih lahko najdemo na internetu, in bil dokaj razočaran, saj je pri večini pomešano vse mogoče.

Zato sem izdelal svoj izbor načinov in pristopov, ki smo jih pri prodaji B2B uporabljali v zadnjih treh desetletjih.

Vsak med njimi ima svoje ozadje, zakaj in kako deluje, kako jih uporabimo, prednosti in slabosti ter izkušnje, kako smo ga bolj ali manj uspešno preizkusili v praksi.

S takšnim znanjem se veliko lažje odločimo, kako bomo v najkrajšem času dosegli najboljše možne rezultate.

Če vas torej zanimajo preizkušeni načini, kako lahko doma in v tujini pridobivamo prodajne priložnosti in kupce za svoje izdelke, storitve in rešitve, se nam pridružite na spletnem seminarju z naslovom »15 načinov za pridobivanje poslovnih kupcev, ki so uporabni v vsakem podjetju«, ki bo v četrtek, 27.8.2020, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Na njem bomo govorili o naslednjih vsebinah:

  • Kakšna je razlika med prodajnimi stiki in priložnostmi ter kdo so naše najboljše prodajne priložnosti in zakaj
  • 15 načinov za pridobivanje poslovnih kupcev v vsakem podjetju in kako jih uporabljamo v praksi
  • 5-delni pristop za aktivno in sistematično pridobivanje kupcev
  • Raziskovalni stiki, klasifikacija ciljnih kupcev in kako ravnamo s posameznimi skupinami
  • Kako vzdržujemo stike s kupci, ki jih naša ponudba trenutno ne zanima, in razvijamo njihove potrebe po naših izdelkih in storitvah
  • Ključni kazalniki uspešnosti (KPI) pridobivanja kupcev
  • Odgovori na vprašanja in izmenjava izkušenj med udeleženci

Webinar je namenjen:

  • vodilnim v prodaji, ki ste odgovorni za prodajne rezultate
  • vsem, ki se s prodajo ukvarjate samostojno
  • marketingašem, ki ste zadolženi za izvajanje prodajno učinkovitega marketinga

Vse preostale informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...