Pojdi na glavno vsebino

[Webinar] Kako obdržimo obstoječe in pridobimo nove kupce v letu 2022?

Čez dober mesec se bodo začeli prazniki, po katerih bomo obrnili nov list, na katerem bo pisalo poslovno leto 2022. 

Čeprav smo pričakovali, da se bosta prodaja in poslovanje nasploh vrnila na ustaljene tire, se očitno vsaj v kratkem to še ne bo zgodilo. 

Ne glede na vse bodo prodajni načrti pri večini ponudnikov sestavljeni iz treh delov.

Prvi so zagotovljena naročila obstoječih kupcev, na podlagi dolgoročnih dogovorov za dobavo izdelkov ali izvedbo storitev kot rezultat preteklega dela. Poglavitno tveganje pri tem je, da se njihove potrebe ali interesi med letom spremenijo, kar lahko povzroči izpad pričakovane prodaje in prihodkov. 

Drugi vir so prodajne priložnosti pri obstoječih kupcih, ki jim prodajamo lažje in hitreje, ker nas že poznajo. Vendar nam naročila verjetno ne bodo kar padala v naročje, temveč se bomo morali zanje prav tako potruditi. Ključno vprašanje je, ali znamo prepoznati in izkoristiti prodajni potencial obstoječih kupcev za povečanje in širjenje prodaje ter kako to dosežemo. 

Tretji del prodajnih načrtov pa bo pridobivanje novih kupcev, s katerimi se morda že poznamo in dogovarjamo, ali jih bomo morali kot prodajne priložnosti šele poiskati. Predvsem pri slednjih bo pomembna učinkovitost marketinga za pridobivanjem prodajnih stikov in prepoznavanje interesentov za nakupe. Kakor tudi sposobnost komunikacije na daljavo, saj so običajni pristopi s fizičnimi osebnimi stiki na sejmih, predstavitvah in različnih dogodkih, še vedno omejeni. 

Poleg navedenega moramo upoštevati, da bo del ključnih sogovornikov pri poslovnih kupcih še vedno težje dosegljiv zaradi občasnega dela od doma, in da ima precej kupcev že od prvih stikov raje srečanja na daljavo, kar ima prav tako svoje posebnosti. 

Če vas zanima, kako v takšnih okoliščinah obdržimo obstoječe kupce in pri njih povečamo prodajo ter ob tem pridobimo nove kupce, se nam pridružite na webinarju, ki bo v sredo, 15.12.2021, od 9. do 11. ure v okolju Zoom. 

Na njem bomo govorili o naslednjih vsebinah:

  • Kaj smo se o prodaji pri sodelovanju s kupci na daljavo naučili v letošnjem letu?
  • Kaj in zakaj bo poslovne kupce najbolj zanimalo v letu 2022?
  • Kaj je ključni pogoj za ohranjanje obstoječih kupcev in kako ga dosežemo?
  • Kako prepoznamo prodajni potencial za povečanje in širjenje prodaje pri obstoječih kupcih?
  • Kako preprečimo, da nam kupce prevzame konkurenca in kako jih prevzamemo njim?
  • 5 učinkovitih marketinških pristopov za pridobivanje novih prodajnih stikov na daljavo
  • Kako med stiki prepoznamo prodajne priložnosti in ugotovimo, kaj so pripravljeni kupiti?
  • Kaj moramo upoštevati za uspešna prodajna srečanja in sodelovanje s kupci v virtualnem okolju?
  • In še več nasvetov za uspešno prodajo B2B v letu 2022, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Webinar je namenjen vodilnim, ki ste odgovorni za rezultate svojih prodajnih ekip ter za vse, ki se s prodajo B2B ukvarjate samostojno.

Vse informacije in možnost prijave pa so na voljo tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...