Pojdi na glavno vsebino

Webinar: Skrivnosti uspešne prodaje B2B za izkušene, ki ga boste oblikovali tudi sami

Najbrž se lahko strinjamo, da smo izkušeni vsi, ki se s prodajo B2B ukvarjamo vsaj petnajst let.

Približno v zadnjih toliko letih so se namreč zgodile pomembne spremembe poslovnega okolja in kupcev, ki občutno vplivajo na prodajno uspešnost.

Vendar v praksi opažam, da se številni izkušeni prodaje B2B še vedno lotevajo na načine iz bolj oddaljene preteklosti, kar je slabo iz dveh razlogov.

Prvič, ker so lahko s svojim znanjem in izkušnjami uspešnejši, če prodajne pristope malenkost prilagodijo pričakovanjem današnjih poslovnih kupcev.

In drugič, ker svoj način razmišljanja prenašajo na mlajše sodelavce, ki prodajo B2B šele začenjajo in imajo zaradi tega enake težave.

Naj za boljšo predstavo opišem kar lastno izkušnjo.

Poslovni partner iz znanega podjetja me je pred časom prosil, da bi sprejel njihovega prodajnega predstavnika in se z njim pogovoril o možnostih za sodelovanje.

Ker sem se s predlogom strinjal, me je v kratkem poklical po telefonu in dogovorila sva se za srečanje.

Točno ob dogovorjeni uri je prišel lepo urejen in nasmejan ter mi predstavil njihovo ponudbo in izročil nekaj ličnih brošur.

Ko je zaključil, sem dejal, da bomo o zadevi razmislili in jih obvestili, če nas karkoli zanima, in to je bilo vse, saj od takrat nismo bili v stiku nikoli več.

Če se vam morda zdi znano, ni naključje, saj bolj ali manj podobno delujejo številni v prodaji B2B, pri stikih s kupci po telefonu, elektronski pošti in na druge načine.

Zato ne čudi, da imajo tudi izkušeni v prodaji težave z zelo preprostimi vprašanji, ki so temelji za uspešno prodajo B2B.

Če vas torej zanima, kako spremembe vplivajo na pričakovanja današnjih poslovnih kupcev in kaj moramo vedeti, da svoje prodajne izkušnje izkoristimo na najboljši možen način, se nam pridružite na spletnem izobraževanju »Skrivnosti uspešne prodaje B2B za izkušene«, ki bo v četrtek, 6.10.2022, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom.

Namenjen je vsem, ki želite preveriti ali izpopolniti svoje znanje in pridobiti uporabne ideje, kako lahko lažje in hitreje dosežete boljše prodajne rezultate.

In kako boste izobraževanje oblikovali sami?

Zaželeno je, da vsak udeleženec posredujte vsaj tri vprašanja, na podlagi katerih bo določena končna vsebina.

Zato boste zanesljivo izvedeli odgovore, ki vas o prodaji B2B najbolj zanimajo.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je predvidena tema zanimiva v obliki internega usposabljanja za posameznika ali več udeležencev, pa mi lahko sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...