Pojdi na glavno vsebino

Zakaj bi danes kdo še kupil knjigo o prodaji?

V poplavi brezplačnih informacij o trženju in prodaji na internetu, brezplačnih delavnic, predstavitev, seminarjev in podobnega, se povsem opravičeno zastavlja vprašanje, zakaj bi danes sploh kdo še kupil knjigo o prodaji. Vendar je lahko za to kar nekaj razlogov. 

Prvič. Večina brezplačnih informacij na spletu – in tudi sicer – je bolj ali manj odkrito namenjena prodaji določenih izdelkov in storitev. Zato razkrivajo samo del rešitve, več pa naj bi bralec izvedel iz brezplačnega gradiva, za katerega mora pustiti svoj elektronski naslov, na plačljivih izobraževanjih ali svetovanjih, v knjigah in podobno. Torej gre v resnici največkrat le za vabo. 

Drugič. V redkih primerih, ko želijo avtorji bralcem s svojimi vsebinami zares pomagati, gre za »osamljene« teme. Če trženje in prodajo primerjamo z mozaikom, je to, kot bi našli kamenček za mozaik. Takšna informacija nam sicer lahko celo pomaga, v večini primerov pa je premalo, da bi videli celotno sliko. 

Tretjič. Večino vsebin, ki nas zanimajo, na internetu preberemo in – razen morda pdf brošur – običajno ne shranimo. Ko jih čez nekaj časa potrebujemo, pa jih pogosto ne najdemo več. Ali shranimo povezavo in nato ugotovimo, da vsebina ni več na voljo, ker je bila dostopna samo omejeno obdobje. 

Četrtič. Za brskanje po spletu in prebiranje prodajnih vsebin lahko porabimo ogromno časa. Ure pri tem kar tečejo, vendar je veliko vprašanje, ali so najdene informacije dovolj, uporabne, da odtehtajo vloženi čas, ki bi ga morda lahko porabili bolj koristno. 

Petič. Nekatere vsebine je enostavno treba prebrati večkrat, ker jih ob različnih priložnosti dojemamo drugače. Sam sem recimo trikrat prebral Tracyevo Pot do uspeha in vsakič izvedel kaj novega. Zato je dobro, da imamo takšno literaturo nekje pri roki, najbolje kar na knjižni polici. 

Šestič. V preteklih petindvajsetih letih sem prebral desetine knjig o trženju in prodaji ter se udeležil številnih delavnic in seminarjev. In če sem iz vsakega takšnega vira dobil samo en uporaben nasvet, ki mi je pomagal v praksi, sta se vloženi čas in denar več kot izplačala. 

Sedmič. Zakaj bi kupovali nekaj, kar si lahko izposodimo v knjižnici? Na primer, priročnik Uživajmo v prodaji je imel v knjižnicah okrog 500 izposoj. Vendar je običajno knjiga ravno takrat, ko jo želimo prebrati, po enem od Murphyevih zakonov vedno izposojena. In ker se nekaterim oguljene knjige, ki so jih imeli v rokah neznanci, enostavno nekoliko upirajo. 

Najbrž obstaja tudi osmič, devetič in tako naprej, vendar naj bo dovolj. 

V primerjavi z opisanim je namen priročnika, da bralcu predstavi celovito sliko in mu pomaga do rešitev z uporabnimi nasveti. Preberemo ga v nekaj urah, vedno ga imamo lahko pri roki ter je samo naš, če nam to kaj pomeni.

In temu so namenjene tudi Skrivnosti uspešne prodaje.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...