Pojdi na glavno vsebino

Zakaj direktorjem in vodjem prodaje stalno zmanjkuje časa in kako si lahko pomagamo?

Verjetno bi danes težko našli direktorja in vodjo na področju prodaje B2B, ki mu stalno ne zmanjkuje časa. 

Govorimo o pravih managerjih, ki so v podjetjih odgovorni za vodenje prodajnih sodelavcev ter rezultate, v nasprotju s posamezniki, ki so vodilni samo po nazivu. 

Pri čemer si odgovor na naslovno vprašanje zagotovo težko predstavlja nekdo, ki s tem nima praktičnih izkušenj.

S prodajo poslovnim kupcem sem se začel ukvarjati pred dobrimi tridesetimi leti. Čeprav sem se trudil po svojih najboljših močeh in bil občasno zaskrbljen, sem se vseeno zavedal, da bodo za naročila in denar vedno poskrbeli nadrejeni.  

Vendar sem težo odgovornosti spoznal že kmalu, ko sem po nekaj letih postal vodilni. 

Takrat se je prodajnim dejavnostim pridružilo še nešteto drugih obveznosti, med katerimi naj omenim samo nekatere. 

Kadrovanje kot ugotavljanje potreb, iskanje, izbira in uvajanje novih ter ne nazadnje izločanje neprimernih prodajnih sodelavcev. 

Vodenje kot dnevno spremljanje in usmerjanje njihovega dela, motiviranje ter pomoč pri službenih in tudi zasebnih težavah. 

Načrtovanje in izvedba marketinških in prodajnih aktivnosti, s katerimi smo krepili prepoznavnost svojih blagovnih znamk ter pridobivali prodajne stike in povpraševanja.  

Usklajevanje z vodilnimi na drugih področjih v podjetju, kot so izvedba, razvoj, nabava in finance. 

Poročanje nadrejenim, od letnih poročil in načrtov, do mesečnega, tedenskega in dnevnega informiranja o aktualnih zadevah. 

Dogovarjanje s poslovnimi partnerji doma in v tujini, od iskanja skupnih prodajnih interesov, do zastopanja in iskanja zastopnikov za lastne prodajne programe.

Ukvarjanje s poslovnimi kupci, od iskanja prodajnih priložnosti in pridobivanja njihovih naročil, do sodelovanja pri reševanju neskladnosti in reklamacij. 

Vse to in podobno so obveznosti, ki jih zaposleni v prodaji in vodilni na drugih področjih večinoma ne poznajo. 

In hkrati razlogi, zakaj direktorjem in vodjem prodaje stalno zmanjkuje časa, še posebej, če poslujemo na mednarodnih trgih. 

Če želimo, da so obvladljive ter zaradi vseh nalog ne pregorimo in celo zbolimo, potrebujemo veščino, ki ji pravimo učinkovito upravljanje svojega časa. 

Zato je današnji zapis namenjen vodilnim, ki želite izvedeti, kako lahko obveznosti opravimo v razumnem času ter imamo ob tem še dovolj kakovostnega prostega časa zase in svoje bližnje.  

Kajti nič nam ne pomaga, če smo sicer doma, vendar misli nismo sposobni odklopiti od službenih obveznosti in se sprostiti. 

Če vas torej zanimajo praktični nasveti, s katerimi si pri tem pomagamo, ter ste jim pripravljeni nameniti uro časa in nekaj denarja, jih lahko izveste v obliki osebnega svetovanja na daljavo. 

Za več informacij pa mi po želji pišite na naslov jure.habbe@uspesnaprodaja.si.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...