Pojdi na glavno vsebino

Zakaj kupci resnično pozabijo, da in kako jih lahko pomagamo z našimi izdelki in storitvami?

Ali se je že zgodilo, da so se vaši obstoječi poslovni kupci dogovorili za nakup izdelkov in storitev z drugim ponudnikom, ne da bi vas sploh povabili k oddaji ponudbe?

Meni se je večkrat in ni prijetno ter se dogaja iz dveh razlogov.

Prvi je, da kupci z našim sodelovanjem niso zadovoljni in nas namerno ne vključujejo v nakupe, kar je slab znak, da nas morda že zapuščajo.

Drugi vzrok pa je, da kupci zares pozabijo, da in kako jim z našimi izdelki in storitvami lahko pomagamo.

Pred nekaj leti smo na primer imeli sestanek pri obstoječem kupcu, na katerem smo se pogovarjali o varnostnih kamerah. Prisotna je bila tudi sogovornica, ki je dejala, da z našim podjetjem že deset let sodeluje na področju požarne varnosti, vendar ni vedela, da se ukvarjamo z video sistemi. Čeprav smo jih o tem in drugih naših rešitvah redno obveščali.

To je samo ena od takšnih izkušenj, ki ni edina.

Razlog, da ne vedo, ali pozabijo, kako jim lahko pomagamo, ima svojo razlago, ki jo je koristno poznati in upoštevati, ko razmišljamo o ohranjanju povezanost s svojimi obstoječimi poslovnimi kupci.

Če želite izvedeti, kako v največji možni meri dosežemo, da nas vključujejo v svoje nakupe na našem področju in da nas ne zapustijo ter kako uspešno ohranjamo povezanost in povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 23.2.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Vse informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...